סופוקליס שחורציאניטיס מנסה כבר שנים להילחם בתדמית. מי שנחשב לאחד הסנטרים המוכרים באירופה, ידוע בנטיה שלו לג'אנק פוד ולצבירת משקל עודף ולכן הוא מנסה בכל עונה מחדש להילחם בבעיית הקילוגרמים. לא בטוח שהקמפיין הבא יעזור לו.
סנטר מכבי תל אביב נבחר להיות הפרזנטור של רשת בורגר ראנץ'. לראשונה אחרי 13 שנים, הרשת הישראלית חזרה להשתמש בפרזנטור ובחרה באיש הגדול של הצהובים כאשר השחקן יוביל את קמפיין הפרסום להשקת ארוחות חדשות של הרשת במגוון גדלים וסגנונות.
הקמפיין יצולם בימים הקרובים, מטרת הקמפיין היא החדרה של ליין ארוחות חדשות של הרשת, במגוון גדלים וסגנונות. סופו אמנם ממוצא יווני, אבל נחשב לאחד השחקנים האהובים על הציבור הישראלי בגלל כמובן המראה הייחודי שלו וגם אופיו.
בעבר היו לא מעט סיפורים על המשקל הבעייתי שלו, כך למשל בעונת 2006/2007, הוא מצא את עצמו זמן רב על הספסל ולעיתים גם מושעה בעקבות אורח חיים לא ספורטיבי. בשלב מסוים, סופו שקל כבר קרוב ל-170 ק"ג ונשלח על ידי אולימפיאקוס לסדנת הרזיה. אגב, בעבר היו אפילו שמועות על הזמנת משלוחי אוכל עבורו ישר לחדר ההלבשה. עדיין לא ברור מה בדיוק יהיה תוכן הקמפיין, אבל דבר אחד בטוח: במכבי לבטח לא ירצו שהשחקן יקבל המבורגרים בחינם.