חברת היכלי הספורט תל אביב-יפו הודיעה היום (שני) על פרסום מכרז פומבי למתן זכות חסות ומיתוג בהיכל הספורט העירוני החדש הממוקם במתחם הדרייב אין לשעבר, אשר נחנך לפני כשלושה חודשים ומשמש, בין היתר, גם כאולמה הביתי של הפועל תל אביב. על פי נתוני חברת "יפעת תקשורת", עולה כי שווי החשיפה התקשורתית של ההיכל ברבעון הראשון של השנה מאז השקתו עומד על למעלה מ-7 מיליון שקלים. משמעות פרסום המכרז: האולם של האדומים לא ייקרא על שם אריק איינשטיין או אורי שלף ז"ל, כפי שקיוו האוהדים.
המציע שהצעתו תזכה במכרז יהנה בין השאר מקריאת ההיכל על שם המותג המסחרי שיציע ויאושר על ידי החברה. השם יתנוסס על מבנה ההיכל הנמצא בעורק מרכזי בתל אביב וכמו כן תקבל החברה הזוכה שטחי פרסום נרחבים בתוך ההיכל המכיל 3,400 מקומות ישיבה ומתפרש על פני שטח של 6,600 מ"ר. המכרז עצמו יפורסם ביום שלישי. הגשת הצעות תתאפשר עד ל-2 ביוני 2015.
מאז השקתו, הפך ההיכל החדיש למוקד משיכה לאירועי תרבות וספורט רבים, כאשר אירח בין היתר, את גמר גביע המדינה בכדוריד ושורה ארוכה של מופעים והצגות, וכמו כן צפוי לארח את מפגשי נבחרת ישראל בטניס במסגרת גביע דייויס ואת משחקי נבחרת ישראל בכדוריד.
במקביל, הפך ההיכל החדש גם למוקד משיכה לשלל אירועים לאומיים ועסקיים, ביניהם אירוע הפרידה מהרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, תצוגה האופנה העונתית של "קסטרו" ואירוע ערב הבחירות של המחנה הציוני שנערכו בהיכל.