$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אושר ההסכם בין הטוטו להתאחדות לכדורגל

ההסכם הוא בהיקף של כ-79 מיליון שקלים בשלוש שנים. קבוצות שישתפו יותר ישראלים מזרים יתוגמלו כספית. יו"ר הטוטו: "מטרת ההסכם - קידום הכדורגל"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   04.08.11 - 18:00

Getting your Trinity Audio player ready...
הסכם חדש. לוזון
בתום ישיבת הדריקטוריון של הטוטו אושר היום (חמישי) הסכם חדש בין מועצת ההימורים להתאחדות לכדורגל. ההסכם השיווקי-תפעולי יכניס לכדורגל כ-79 מיליון שקלים בשלוש השנים הקרובות, כ-16 מיליון שקלים יותר מאשר בהסכם הקודם.

ההסכם מושתת על מספר גורמים. קביעת מועדי המשחקים יהיה בהתאם לדרישת הטוטו, שיהפוך לספונסר הראשי של ליגת העל. כל שחקני ליגת העל והליגה הלאומית יישאו את המותג WINNER על שרוול חולצתם, ובצד כל שער יהיה שלט תלת ממד של המותג WINNER.

עוד נקבע בהסכם כי קבוצות שישתפו יותר ישראלים מזרים יתוגמלו כספית. 7 הקבוצות ההוגנות ביותר בליגה יתוגמלו גם כן. כמו כן, יהיה שיפור ניכר באיכות צילום משחקי הכדורגל בהתאם לסטנדרטים המקובלים באירופה.

"ההסכם מבסס את אחיזתו השיווקית של הטוטו בקרב קהל הצרכנים, שהם אוהדי כדורגל וחובבי הימורים חוקיים ויוסיף הכנסות לטוטו ולכלל ענפי הספורט במדינה. ההסכם מדגיש ערכים כמו הגינות, נוער, ישראליות, הישגיות, והעלאת רמת הכדורגל הישראלי", אמר יו"ר הטוטו צחי פישביין.

"הפעילות השיווקית והפרסומית תימדד אך ורק על פי ערכים כלכליים ועסקיים מובהקים", הוסיף פישביין. "ההסכם נובע בראש ובראשונה מאינטרס כלכלי ועסקי של הטוטו. יתרה על כך, הוא מושתת בפעם הראשונה על השיטה המקובלת בעולם העסקי – יבצעו יקבלו, לא יבצעו לא יקבלו".