$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בעוד שכולם מחכים ליורשת של ה-370Z, ניסאן מייצרת גרסה נוספת

היצרנית היפנית מותחת עוד ועוד את החבל וכעת משחררת לתערוכת ניו יורק גרסת Heritage Edition

בועז קורפל
בועז קורפל   13.04.17 - 17:45

תגיות: עולם הרכב

Getting your Trinity Audio player ready...
צילום: יצרן
צילום: יצרן

לניסאן 370Z יש באמת מקום של כבוד בהיסטוריה המוטורית, או לפחות בעידן החדש שלה בכל מה שקשור למכוניות שמספקות כמויות מטורפות של הנאה מנהיגה בזכות הנעה אחורית ושלדה נהדרת עם מנוע חזק דיו בכדי לכשכש בזנב ולחייך כל הדרך. אבל המכונית הזאת בגרסה הקיימת כבר מרגישה שהיא מצתה את עצמה למרות שהיא החלה להימכר בעולם רק ב-2009 וניסאן יודעת את זה.

זאת הסיבה שמפעם לפעם ניסאן מאותתת שהגרסה החדשה או היורשת האולטימטיבית נמצאת ממש מעבר לפינה. תערוכת רכב היא תמיד הזדמנות להציג את מה שמובטח, בדיוק כשם המכונית הראשונה הוצגה כקונספט בתערוכת לוס אנג'לס 2008, אבל כנראה שתערוכת ניו יורק שתיפתח השבוע איננה גדולה דיה על מנת שניסאן תחשוף את היורשת המדוברת ובמקום זאת מציגים היפנים גרסת Heritage Edition מיוחדת שכנראה תהיה במהדורה מוגבלת עם כמה סממנים עיצוביים חדשים אך בלי שום בשורה חדשה אחרת במיוחד לא בעיצוב החיצוני ולא במנועים ותיבות ההילוכים.
 
באה בצהוב או בשחור
הגרסה המיוחדת שתוצג בניו יורק מיועדת לחלוק כבוד למכוניות ממשפחת Z של ניסאן שיציינו 50 שנה ב-2019. המכונית תוצע בשני צבעים בלבד והם צהוב או שחור אך בשתיהן תמצאו את אותם שינויים בדיוק. בתוך המכונית תגלו עיצוב בצבעי צהוב ושחור לאלמנטים בקונסולה המרכזית ובמקומות נוספים לרבות עיטורים של השם של הדגם במושבים. בחלק החיצני אנחנו מזהים פנסים קדמיים ואחוריים חדשים ושונים במעט מהקודמים וצביעת מראות חייצוניות בצבע שונה מהגוף של המכונית. משחקי הצבעים בתוך המכונית ומחוץ למכונית משלימים זה את זה לרבות המדבקות המיוחדות באזורים שונים.

ומה עם המנוע? לא נגענו
כאמור, לא מדובר בגרסה חדשה או בדור חדש של ה-370Z ולכן אין שום שינוי במנוע והוא יישאר אותו מנוע מוכר בנפח 3.7 ליטר בתצורת V6 שמפיק הספק של 332 כוחות סוס בסל"ד 7,000 ומומנט של 37 קג"מ ב-5,200 סל"ד. מחלקת ההנדסה טיפלה בתיבת ההילוכים הידנית וביצעה כיול מדויק שבזכותו יש ניצול טוב של הכוח והעברתו לגלגלים האחוריים. אם תבחרו בתיבה ידנית (מומלץ לחובבי נהיגה אמתית) תקבלו בה 6 הילוכים אך אם נגזר עליכם לבלות שעות בפקקי תנועה, מומלץ לבחור בגרסה האוטומטית בת 7 המהירויות.