$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חשיפה רשמית: מיצובישי טרייטון החדש

הטנדר של מיצובישי עבר שורה של שיפורים ומאמץ הופעה דרמטית. בישראל בשנה הבאה

ניר בן טובים   11.11.18 - 11:56

תגיות: מיצובישי

Getting your Trinity Audio player ready...
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

מיצובישי מציינת 40 שנה לרגל השקת הטנדר הוותיק שלה ולסימון האירוע החגיגי היא גם משיקה בתאילנד את הגרסה האחרונה של ה-L200 החשוב, הלא הוא הטרייטון שנמכר בישראל. רכב העבודה של מיצובישי נחשב לאחד מכלי הרכב המשפיעים ביותר בקטגורית הפיק-אפים העממים ולקראת 2019 הוא זוכה לשלל שדרוגים הכוללים טיפול במערכות ההנעה, אבזור הפנים, והעיצוב החיצוני, שהוא ככל הנראה הקיצוני ביותר שראינו ברכב מסוגו בשנים האחרונות.

למודי ניסיון עם מיצובישי יזהו מיד את נוסח ה-'דינמיק שילד' שמלווה את המעצבים כבר מספר שנים רצופות. הוא בהחלט נראה הרבה יותר קרוב כעת לקרוסאוברים הידידותיים של המותג היפני ומיישר קו עם הקלסתר המחודד של האאוטלנדר וכן של אקליפס-קרוס. אלא שמאחורי השינוי המפעים בחזותו, אף אחד במיצובישי לא ממש מדבר עליו במונחים של "חדש" מיסודו, מה שמשאיר אותנו עם מתיחת פנים נרחבת בלי ניתוחי לב מסובכים יתר על המידה. 

הטרייטון החדש שומר על הפרופורציות שלו, פחות או יותר, ולכן לא תמצאו כאן גידול במידותיו הרשמיות (בסיס גלגלים 3 מ' ואורך 5.2 מ'). בתוך כך, הוא תוכנן עם חלל פנים מודרני ומחליף רכיבים רבים בקונסולה הקדמית, עיצוב גלגל ההגה ודיפוני המרקמים. תוספת חדשה לטרייטון וראשונה בסדרה שלו היא המצאותן של מערכות הגנה אקטיביות רבות, בהן בקרת סטיה מנתיב, התרעה על תנועה צולבת מאחור, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד וסיוע בבלימת חירום במקרה של זיהוי התנגשות.  כן תהיה לו מצלמת נסיעה לאחור עם "מבט על".

בהעדר מידע אודות מערכת הינע חדשה/מחודשת, מיצובישי טרייטון ממשיך ככל הידוע עם מנוע ה-2.4 ל' טורבו דיזל, בהספק של עד 182 כ"ס בדגמים הבכירים. שינוי אחד בולט יותר הוא שדרוג לתיבת שש מהירויות אוטומטית במקום חמש מהירויות שאמורה לתת לו מעט יותר גמישות וצריכת דלק מופחתת, יחד עם שיוט רגוע יותר בכבישים המהירים.

זאת ועוד, מערכת ה-2X4 וה-4X4 של הטרייטון היא בין היחידות בקבוצה שמכוילות כעת עם בורר סלקטיבי לו מספר מצבי התמודדות מובחנים בשטח: חול, שלג, ו-בוץ. בגרסת ההנעה כפולה בהילוך LOW  התווסף גם בורר נהיגה על סלעים, שעובד למעשה באופן אוטומטי לחלוטין עם ויסות כוח בין הסרנים, שליטה עם עוצמת המנוע, בלימה, אחיזה, וכן על חלוקת ההילוכים בתיבה. 

 מיצובישי תשווק את הטרייטון ב-150 מדינות ברחבי העולם. לישראל הוא עתיד להגיע ברבעון האחרון של שנת 2019, כך מסרה ל"עולם הרכב" היבואנית לישראל כלמוביל.