$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

החל שיווק קאדילק XT4 החדש בישראל

UMI נכנסת לשוק הקרוסאוברים הקומפקטי עם ה-XT4 היוקרתי מול וולוו XC40 ודומיו. ישווק ב-3 רמות אבזור ובמחירים החל ב-265 אלף שקלים

ניר בן טובים   07.07.19 - 11:09

תגיות: קאדילק

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית דגמי קאדילק לישראל קבוצת UMI נערכת לסדרה של השקות אסטרטגיות בחודשים הבאים, אבל היא פוסעת לשם בהדרגה ומתחילה עם הרכב החשוב ביותר של המותג האמריקני בשנים האחרונות, ה-XT4. הקרוסאובר הקומפקטי של ג'נרל מוטורס קופץ אל סגמנט תובעני במיוחד שנחשב לרווחי ביותר בענף הרכב עם מאות אלפי מסירות מדי חודש מסביב לעולם. מול ה-SUV של קאדילק ממתינים לו כאן בישראל מתחרים כמו אאודי Q3, לקסוס UX, וולוו XC40, מרצדס GLA, ה-DS3 קרוסבק החדש, ב.מ.וו X3 ועוד.

ה-XT4 שהוצג רשמית בתערוכת הרכב בניו יורק בשנה הקודמת נחשב ל-SUV קצת יותר גדול מיריביו נוכח שורשיו האמריקנייים; אורכו מקצה לקצה 4.6 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.78 מ', הרוחב הוא 1.94 מ', גובהו 1.63 מ', משקלו כ-1.6-1.7 טון ונפח תא המטען הוא 637 ל' על בסיס חמישה מושבים. בקיפול מלא - 1,384 ל'. 

ה-XT4 מבוסס על פלטפורמה משותפת לשברולט מאליבו ו-אופל איניסיגניה, והוא מדורג מתחת ל-XT5 ומתואר לעתים כמקבילו היוקרתי של שברולט איקווניוקס. אותה תחושת פרמיום ניכרת כמובן בתא הנוסעים, שם הוא מובחן מכל דגמי שברולט באיכות חומרים גבוהה יותר ומפרט עשיר; בציוד התקני שלו מגיע ה-XT4 עם מסך ראשי 8 אינץ' ברזולוציית HD,  תצוגה עלית, מערכת שמע עם 13 רמקולים מבית BOSE, שליטה לכל הפונקציות מגלגל ההגה, 4 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי 8 אינץ', ריפודי עור עם כיוונים חשמליים, חישוקי 20 אינץ' ועוד. רמת ה-'פרמיום לקשרי' מוסיפה גם מושב נוסע מתכוון חשמלי, חימום ו-קירור למושבי שורה 2, עיסוי למושבים הקדמיים, הגה מחומם ופתיחת תא המטען בהנפת רגל.

מפרט 'ספורט' מוסיף לכל זה גם חבילת אווירה דינמית עם שינויים פנימיים וחיצוניים; דוושות כרום, ידיות חיצוניות בגוון הרכב, שבכה קדמית מיוחדת ועוד קישוטים שונים בגוון ספורטיבי. ה-XT4 מצויד גם בשלל מערכות בטיחות חכמות: מצלמות היקפיות 360 מעלות עם מבט-על, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד, מערכת המתריעה בפני שכחת ילדים במושב האחורי, תאורה אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב, 8 כריות אוויר ועוד בקרות ייצוב, בלימה ו-אחיזה.

ה-XT4 מתחיל את דרכו בישראל עם מנוע אחד: 2.0 ל' טורבו על בסיס הנעה קדמית או כפולה. התפוקה המרבית של המנוע עומדת על 237 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-35.7 קג"מ מ-1,500 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית תשע מהירויות המאיצה ברכב מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות או 7 שניות בגרסת הספורט (הנעה כפולה). צריכת הדלק הממוצעת היא כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

המחירים ל-XT4 החדש בישראל:

גרסת פרמיום ב-265 אלף שקלים

גרסת פרמיום לקשרי ב-285 אלף שקלים

גרסת ספורט ב-300 אלף שקלים.