זה קורה כמעט בכל שבוע ואולי אף פעמיים בשבוע: יצרנים נוספים מודיעים על פיתוח וייצור של דגמים חשמליים חדשים שיצטרפו לשוק ורוב הדגמים המדוברים שייכים למכוניות עירוניות וקטנות או לקרוסאוברים מעוצבים שמחליפים בקצב את המכוניות המשפחתיות של כולנו. מעת לעת אנו מתבשרים על מכוניות חשמליות חדשות בפלח הפרימיום, ועדיין כשמדובר במרצדס, אאודי או פורשה, אפשר להבין את הכיוון הכללי שאיננו רק אופנתי אלא גם מסחרי. אבל מה תאמרו על יצרנית כמו בוגטי ששוקלת להוסיף מכונית חשמלית ואפילו בתצורת קרוסאובר?
לפי השמועות אודות התכנית המקורית, אזי שבוגטי הייתה אמורה לבנות את המכונית בשיתוף עם למבורגיני על פלטפורמת הלמבורגיני אורוס לרבות מנוע V8 אימתני. אבל כעת חל שינוי בתכניות והספין הבא אודות המכונית מגיע כולו בניחוח חשמלי. על פי פרסומים באירופה, המכונית תיבנה בשיתוף עם סדנת EDAG הגרמנית שמתמחה בבניית מכוניות על חשמליות ואילו המנוע, הוא יגיע ממקום אחר, ישירות מסדנת Rimac הקרואטית עם הספק של 1,850 כוחות סוס שהם 350 כוחות סוס יותר מאשר בבוגטי שירון. ברית זו אגב נרקמה בזכות פורשה, לה נתח של 10% בחברת הרכב מקרואטיה.
בוגטי עצמה טרם פרסמה הודעה רשמית אודות ההיתכנות והיציאה לדרך עם הפרויקט שנראה שאפתני במיוחד, שכן גם ההרכבה של המכונית תתבצע תחת קורת גג של ספק חיצוני בדמות סדנת Magna Steyr שנמצאת בעיר גראץ שבאוסטריה. יחד עם זאת, המיזם החשמלי של בוגטי בכל זאת הסתנן לחרושת הדיווחים לפני מספר חודשים במסגרת ראיון של מנכ"ל החברה סטיבן ווינלקמן לכלי התקשורת בדטרויט. לדבריו, הרכב הבא של בוגטי יהיה מסגמנט אחר וברמה אחת מעל כל המתחרים. "אנחנו לא תמיד רודפים אחרי רכב עם מחיר שערורייתי. כל מה שנעשה בתוך כתלי בוגטי נקשר לכושר המצאה, איכות חומרים, עמידות, יכולת בלתי מתפשרת. היא צריכה לשרוד שנים ארוכות כדי להפוך בסופו של דבר גם לפריט אספנות".
על פי חלק מהפרסומים בצרפת, בוגטי עתידה לייצר בסביבות 600 יחידות של הקרוסאובר החשמלי עם תג מחיר שינוע בין 800 אלף דולר ל-1.1 מיליון דולר. מחיר זה מבטיח לכאורה שגם לקוחות מחוץ למעגל המובחר של בוגטי יצליחו להניח ידם על המותג הצרפתי המפואר בפעם הראשונה, ומה טוב יותר מקרוסאובר בהתאם לצו האופנה בכדי לגרות אותם לפתוח את הארנק השמן.