$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

החל שיווק שברולט בלייזר החדש בישראל

UMI מתחילה במכירת בלייזר 2020 עם הופעה בהשראת שברולט קמארו, מנוע V6 ותג מחיר שמתחיל ב-280 אלף שקלים. צפו בוולוג ההשקה

ניר בן טובים   02.09.19 - 14:26

תגיות: UMIשברולט

Getting your Trinity Audio player ready...

וולוג השקה: כפיר כשריאן ו-בועז קורפל

יבואנית דגמי שברולט לישראל קבוצת UMI הכריזה היום (שני) במסגרת מסיבת עתונאים מקומית על התחלת שיווקו של שברולט בלייזר 2020 החדש. ה-בלייזר, שמנתק כל קשר לשורשיו ההיסטוריים (טרייל-בלייזר וכדומה) נגזר מסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטי, ומבוסס על פלטפורמה משותפת לקאדילק XT5 בין היתר וקומץ דגמי GMC. הוא מדורג במסדרונות שברולט ארה"ב כרכב המגשר בין הסנטימטרים החופשיים שנותרו על הרצפה מעל איקווינוקס הבינוני וקצת מתחת לשברולט טראוורס.

הבלייזר זמין בישראל ב-2 מפרטים ומוצע בסידור הושבה בסיסי לחמישה אנשים. במידותיו - כראוי לרכב עם יסודות באמריקה הוא מהגדולים ביותר מסוגו - וגם מהבולטים שבהם; אורכו מקצה לקצה הוא 4.86 מ', רוחבו 1.97 מ', גובהו 1.70 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.86 מ'. מאחורי הספסל האחורי משתרע נפח אחסון של 864 ל'. משקלו של הרכב הוא 1.98 טון ומרווח הגחון הוא 19.4 סנטימטרים.  

הנוסח העיצובי רווי השפעה מסדרת קמארו והוא נושא במידה מוגבלת מאוד את המעוף הספורטיבי של מכונית השרירים. לפחות מבחינת כוח, נראה שהוא נוחת בחופינו עם חטיבת כוח אמריקנית למהדרין; בחרטום מושתל מנוע ששה צילינדרים בנזין אטמוספרי בהספק מרבי של 305 כ"ס ו-37.2 קג"מ הזמינים ב-5,000 סל"ד. הוא נעזר בתיבת הילוכים אוטומטית תשע מהירויות והנעה כפולה אבל בלי שום יומרות להפנות את הגלגלים לאזורים לא סלולים מאתגרים שעלולים לפגוע במכלוליו. את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים בקצת פחות מ-7 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-6.5 ק"מ לליטר בעיר וכ-9 ק"מ לליטר בכבישים בינעירוניים. 

מפרטי בלייזר הם ה-'פרמייר' ו-RS. בציוד התקני, אפשר למצוא רכיבים כמו פנסי HID, תאורת LED יום, פנסים אחוריים משולבי LED, פסי גגון, ספויילר אחורי, מפתח חכם עם כניסה והנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית, בלם חניה אלקטרוני, ביטול רעשים אקטיבי, בקרת אקלים דו-אזורית, גג-פנורמי, פתחי מיזוג ליושבים מאחור, הגה מתכוונן חשמלית עם חימום, תאורת אווירה, מושבי עור חשמליים עם מיזוג וחימום, 2 זכרונות למושב הנהג ועוד. במרכז המערכת צג ראשי 8 אינץ', ומסביב ששה שקעי USB בעלי מהירות טעינה משופרת. מערכת המולטימדיה תומכת ב'אפל' ו-אנדרויד אוטו וניתן לחבר לממשק הראשי 2 מכשירי בלוטות' במקביל. מערכת השמע מורכבת מ-8 רמקולים תוצרת BOSE וכן קיימת כניסה לכרטיס זכרון SD.  

גרסאות RS ו-'פרמייר' מובדלות קוסמטית בלבד עם קיטים עיצוביים ייחודיים: שילובי כרום שונים, דגשים בפגושים בגוון אדום או שחור ועוד קישוטים. באגף הבטיחות, הבלייזר מצויד עם מצלמת 360 מעלות באיכות גבוהה, בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, מושב נהג עם חיווי רטט להתרעה מפני סכנה, תאורה אדפטיבית, התרעות על התנגשות קדמית, התרעה מפני סטיה מנתיב, תיקון סטיה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד, מצלמה ייעודית לחיבור נגרר, בקרות משיכה, בלימה וסייעני יציבות סטנדרטיים. 

המחירים לשברולט בלייזר החדש בישראל:

280 אלף שקלים לגרסת 'פרמייר'

285 אלף שקלים לגרסת ה-RS.