הנהלת PSA-FCA לא מתכוונת לבצע קיצוצים בנבחרת המותגים של יצרני הרכב שבבעלות הצדדים - בכוונתם להמשיך ולחזק את הקשר ולהשקיע משאבים גדולים בפיתוח פרויקטים חדשים, כך עולה על פי דיווחים בכלי התקשורת בצרפת, לאחר שאלה החלו לבחון את התמורות על רקע המיזוג בין פיאט-קרייזלר ו-פיג'ו-סיטרואן. מהלך זה אמור לקבל חותמת רשמית בתחילת דצמבר והוא יכשיר את חברת הרכב הרביעית בגודלה בעולם עם היקף ייצור של 8.7 מיליון מכוניות בשנה, עם שווי כולל של 50 מיליארד דולר.
את הדברים אישר מנכ"ל פיג'ו-סיטרואן קרלוס טאוורס שאמר: "זה חלק מהאתגר. לנהל את המותגים האלו בכיסוי מלא של השוק. לכל המותגים, בלי יוצא מהכלל יש דבר אחד במשותף: יש להם היסטוריה מפוארת. אנחנו אוהבים את היסודות שלהם, זה נותן לנו השראה וזו גם נקודת מוצא מצוינת עבורנו לעתיד שלהם. אז היום, אני לא רואה שום צורך, בהינתן הסכמת כל המעורבים להוציא את המיזוג לפועל רשמית, לאבד מי מהמותגים - לכולם היסטוריה ולכולם חוזקות".
בצרפת מעלים לא מעט סימני שאלה לגבי כדאיות המיזוג מהצד הצרפתי, שכן חברת פיאט, כמעט על כל מותגיה זקוקה למהפכה עמוקה וכן כי יש חפיפה מסוימת בין דגמי החברה; "תראו, יהיו לנו הרבה מותגים, אומר טאוורס, אבל פחות מקונצרן פולקסווגן (כיום בבעלות VW כ-10 מותגים העוסקים ברכבי נוסעים). אין לי ספק שזה מצב של WIN-WIN עבור שני הצדדים". ג'ון אלקן, יו"ר קבוצת FCA שינהל יחד עם טאוורס את המיזוג, הוסיף כי האיחוד "ייצור עבור הצדדים הזדמנויות אדירות".
לפיאט קרייזלר 9 מותגים בחזקתם: אבארת', פיאט, קרייזלר, ראם, מזראטי, Jeep, לאנצ'יה, דודג', אלפא רומיאו. פרארי שהינה נגזרת של קבוצת פיאט פועלת כגוף נפרד ואינה שייכת לקונצרן מאז הנפקתה בבורסה לפני כארבע שנים. בצד של פיג'ו-סיטרואן 4 מותגים עיקריים: פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS. מותג MG משווק בישראל על ידי דוד לובינסקי אך אינו חלק מהקונצרן (מופעל על ידי SAIC הסינית).
אין מחלוקת שהצד של פיאט-קרייזלר נזקק לרענון מקצה לקצה, קל וחומר חברות כמו לאנצ'יה שאיבדה לחלוטין את זהותה המקורית בעקבות הניסיונות הכושלים לשווקה כקרייזלר - עוד מהלך שהכתים את עברה המפואר ולמעשה הותיר אותה חשופה להתפוררות. גם חברת קרייזלר עצמה לא בדיוק נחה על זרי הדפנה עם היצע כלי רכב מצומצם ולא יעיל במיוחד, וכן דודג' שפונה כיום בעיקר לפורום מכוניות השרירים. לזכותם של קרייזלר יאמר, כי מותג Jeep שומר על יציבות וממשיך להתפתח בכיוונים רווחים, גם אם אלו אינם מוצאים חן בעיני מעריצי המותג. יתר המותגים שורדים, אבל אף אחד מהם אינו משגשג.
פיג'ו 3008. אחד מהקרוסאוברים המשפיעים ביותר בשנים האחרונות על סגמנט המכוניות המשפחתיות באירופה וגם בישראל
בפיג'ו-סיטרואן נושמים לרווחה בשנים האחרונות. אחרי מתקפת דגמים איכותית מכל תתי המותגים וכן אחרי רכישת מותג אופל ושיקומו, נראה שהצרפתים יודעים בדיוק להיכן להפנות את החרטום של הספינה הגדולה. קברניטי PSA פיתחו מומחיות בהקצאת פלטפורמה מודולארית מוצלחת (CMP) עליה תכננו כלי רכב רבים, ועושה רושם שנדבך מההבנות בין האיטלקים לצרפתים לשמר את המותגים נובע מן האפשרות לנצל את הפלטפורמה המודולארית כדי לחסוך בעלויות ולייצר מכוניות מודרניות, מכוניות שלא תהיינה נחותות גם בעיני השוק האירופי שהפנה את גבו כמעט לגמרי למכוניות אמריקניות או כאלה שהתחפשו לאירופיות.