שברולט הציגה לפנות בוקר בלוס אנגל'ס את האבולוציה של הטרייל-בלייזר. עוד כותר היסטורי שחוזר אלינו מהעבר אבל מאבד את שלדת הטנדרים הקשוחה והמידות הדינוזאוריות לטובת פורמט הקרוסאובר הקומפקטי הידידותי למשפחות. הטרייל בלייזר 2020 גדול במעט משברולט טראקס ויתברג קצת מתחת לאיקווניוקס כשמולו יריבים דוגמת הונדה HR-V או מקבץ מהקרוסאוברים הבינוניים בסגמנט כמו מיצובישי ASX המחודש.
הטרייל בלייזר החדש מתכתב עיצובית וגם טכנולוגית עם אייקוניוקס, בלייזר וכן עם טראוורס. תכנונו החיצוני כולל את יחידות ה-LED הדקיקות בתוך פגוש קדמי אגרסיבי דו-קומתי עם יחידות הדרך בתחתית ועיטורי כרום מסביב. החלק האחורי מתהדר בעיצוב קצת יותר מובחן ואולי מנסה לקרוץ גם לטעמו של הלקוח האירופי, שאף ישמח לגלות שבחרטום הקצר שלו מופיעים שורה של מנועי טורבו קומפקטיים עם נתונים מרשימים על הנייר.
בקו המנועים שלו זוג יחידות בנזין עם שלושה צילינדרים והגדשת טורבו: מנוע 1.2 ל' טורבו בהספק של 140 כ"ס, או מנוע 1.3 ל' טורבו בהספק של 155 כ"ס. הגרסה הבסיסית מחוברת אל הנעה קדמית ותיבת הילוכים רציפה עם מספר הילוכים קבועים מראש, בעוד הדגם הבכיר נעזר בתיבת הילוכים אוטומטית תשע מהירויות והנעה כפולה עם וויסות כוח בין הסרנים.
לטרייל בלייזר עיצוב פנימי המיישר קו עם האיכויות של אייקוניוקס וכן עם מערכות הפנים המעודכנות ביותר של ג'נרלס מוטורס, וכנהוג מתוצרת אמריקה כולל כמה וכמה תאי אחסון שימושיים בסביבת העבודה. למערכת המדיה הראשית וצג המגע ניתן יהיה לחבר 2 טלפונים סלולרים דרך ממשק בלוטות' בעת ובעונה אחת וכן תהיה לו בקרה אלחוטית תואמת אפל קאר פליי ו-אנדרויד אוטו מהדור האחרון. פרט לכך, הוא מצויד ב-2 רמות האבזור שלו (אקטיב ו-RS בארה"ב) בשלל מערכות בטיחות חכמות: התרעה על התנגשות חזיתית, בלימה אוטומטית, בלימה אוטומטית בזיהוי הולכי רגל, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון היגוי, מצלמה אחורית וכן התרעה על שכחת ילד בספסל האחורי. השורה השניה תהיה מרווחת יותר משברולט טראקס במידה ניכרת, ומאחורי היושבים תא מטען שנפחו עד 1,500 ליטרים בקיפול השורה השנייה.
בשברולט ארה"ב תמחרו את גרסת הבסיס מתחת ל-20 אלף דולר. לישראל הוא עתיד להגיע במהלך שנת 2020, כך מסרה היבואנית המקומית UMI.