שחקן חדש בסגמנט המסחריות הקומפקטי. יבואנית רכבי אופל לישראל קבוצת דוד לובינסקי מתחילה לשווק בארץ את הדור הרביעי של אופל קומבו, אופל קומבו לייף. רכב זה פותח על רצפה משותפת יחד עם פיג'ו-סיטרואן במסגרת רכישת המותג לפני כשנתיים לערך והוא חולק כמעט את כל רכיביו עם שני אחיו הצרפתים סיטרואן ברלינגו וכן עם פיג'ו פרטנר (וגם גרסת ה-ריפטר המקושטת). לפני כן, היה קרוב משפחתו של פיאט דובלו.
אופל מייצרת את הקומבו למעלה מ-20 שנה, אבל הדור החדש, כמו מקביליו הצרפתים מנסה לקרוץ הן למוסד העסקי והן לאדם הפרטי עם עיצוב אופנתי וחבילות אבזור כהלכה. הרכב מתהדר במידות דומות לברלינגו עם בסיס גלגלים שני בין2.78 ל-2.97מ' (בכפוף לגרסת המרכב - ארוך או קצר) ועם סידור הושבה של חמישה או שבעה מושבים. בעניין זה, ראוי לציין כי לאופל קומבו שלושה מושבים נפרדים עם עיגוני איזופיקס (נעילות למושבי בטיחות) בשורה האחורית. בגרסת ה-5 מושבים הוא מציע נפח אחסון אחורי של קרוב ל-600 ל' ו-850 ל' בדגם ה-7.
תאי הנוסעים של רכבי ההובלה הקטנים כבר מזמן אינם עירומים או פונים בצורה חד ממדית לאינסטלטורים או טכנאי מכונות כביסה. כמו בסיטרואן ו-פיג'ו, אופל קומבו לייף משלב אלמנטים נאים בתפאורה הפנימית וכן ממשקים ידידותיים למשתמש כמו מערכת מדיה ראשית עם צג מרחף בגודל 8 אינץ', ששה רמקולים, בלוטות' מקורי, ממשק אפל קאר-פליי, בקרת שיוט ובגרסאות בכירות יותר גם משטח טעינה אלחוטי נייד, חלונות כהים מאחור ועוד. לרכב גם מעטפת הגנה מתקדמת עם בקרת בלימה אוטומטית, בקרת סטיה מנתיב ובמהדורות יקרות יותר גם פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד.
לאופל קומבו לייף שתי חטיבות כוח: מנוע בנזין 1.2 ל' טורבו בהספק של 130 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות (פלנטרית תוצרת יפן) משותפים לכלל קונצרן PSA ורכבי אופל המשפחתיים, וכן מנוע ה-1.5 ל' טורבו דיזל HDI עם הספק של 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ מ-1,750 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים זהה. ביבואנית מציינים כי גרסת הבנזין מוצעת רק עם חמישה מושבים, בעוד את גרסת הדיזל ניתן להזמין גם עם שבעה מושבים.
המחירים לאופל קומבו לייף החדש:
אופל קומבו לייף 'אנג'וי' בנזין -5מושבים ב-140 אלף שקלים
אופל קומבו לייף 1.5 ל' טורבו דיזל 5 מושבים גרסת 'אנג'וי פלוס' ב-159 אלף שקלים
אופל קומבו לייף 1.5 ל' טורבו דיזל 5 מושבים גרסת 'אנג'וי פלוס' ב-175 אלף שקלים.