$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טנדרים: מיצובישי טרייטון 2020 בישראל

כלמוביל החלה לשווק את טנדר העבודה מיצובישי טרייטון עם מקצה שיפורים נרחב ומחיר התחלתי של 199 אלף שקלים לדגם הידני

ניר בן טובים   22.01.20 - 11:16

תגיות: מיצובישי

Getting your Trinity Audio player ready...
מיצובישי טרייטון החדש. כולל מערכות הגנה מתקדמות (צילום: יצרן)
מיצובישי טרייטון החדש. כולל מערכות הגנה מתקדמות  (צילום: יצרן)

מאז ה-L200 ולאחריו מגנום השיגה חברת מיצובישי דריסת רגל רצינית בשוק רכבי הטנדרים בישראל. ההישגים של היצרן בארץ הם זניחים לעומת פריסה נרחבת ב-150 מדינות ו-4.7 מיליון מסירות, אבל למרות הנחיתות הגאוגרפית שלנו, עדיין מדובר כאן ברכב עבודה בעל ביקוש ערני בשוק הפיק-אפים שזוכה לאהדה רבה נוכח התקדמות הסדרה גם בתחומים שנגזרים מנגישות למשפחה ובילויים בשעות הפנאי. כעת מגיע לישראל ה-L200 הידוע כיום כמיצובישי טרייטון לאחר שדרוגים יסודיים בכל ההיבטים.

בפן החיצוני, הלבישו מיצובישי על טרייטון את מבע ה-'דינמיק שילד' שאתם וודאי מכירים מאאוטלנדר ולאחרונה גם מה-ASX המחודש. ישנם שינויים קלים נוספים בזנב, באזור קשתות הגלגלים והפגושים, בתאורת ה-LED ועוד, אולם בסך הכול הוא שומר על הצללית המקורית שלו וגם על זוויות הגישה, הנטישה ומרווח הגחון. תא הנוסעים לעומת זאת עודכן עם מערכות בטיחות מתקדמות וכן עם מערכת 'קונקטד' של כלמוביל עם עברית מלאה על בסיס צג 7 אינץ' לו הפעלה קולית; בתפריטים תמצאו אפליקציות ניווט, מוסיקה חניה ועוד.  האבזור התקני כולל גם מצלמת נסיעה לאחור, חלונות כהים, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ותאורה ועוד רכיבים נוספים. 

דגם ה-דקאר SE מוסיף גם מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוון חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, מערכת כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים דו-אזורית ועוד. 

לטרייטון מנוע טורבו דיזל חדיש בנפח 2.2 ל' ובהתאם לתקני ה-WLTP; ההספק המרבי עומד על 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ מ-1,500 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית שש מהירויות. כמו בפאג'רו, לטרייטון בקרת נהיגה סלקטיבית הזמינה בדגמי ה-דקאר ו-דקאר SE, המאפשרת לבחור בין הנעה אחורית לכפולה ובעלת דפרנציאל מוגבל החלקה לכביש, נעילת דפרנציאל בהנעה כפולה והילוך כוח לנסיעה בשטח.  לרכב יכולת גרירה של עד 3.1 טון וכושר העמסה של עד 1 טון. צריכת הדלק המשולבת היא כ-12 ק"מ לליטר.

המחירים בישראל:

טרייטון ידני רמת אבזור INVITE ב-199 אלף שקלים

טרייטון 'איינסטייל' אוטומטי ב-225 אלף שקלים

טרייטון 'מדבר' אוטומטי ב-235 אלף שקלים

טרייטון 'דקאר' אוטומטי ב-245 אלף שקלים

טרייטון דקאר SE אוטומטי ב-256 אלף שקלים.