$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
שלושה חשודים באונס בת ה-14 באילת שוחררו ממעצר
24.11.24
נתקע במשך 20 שעות בנהר באוסטרליה - וחולץ אחרי שקטעו את רגלו
24.11.24
פריס הילטון מפתיעה: "מעולם לא עברתי ניתוחים או הליכים קוסמטיים"
24.11.24
ישראלים בדובאי: "יש מבטים, הרגשנו שמחפשים סימני זיהוי של יהודים"
24.11.24
משבר קורונה יציל את הפולקסוואגן החשמלית
תקלות ובעיות העלו חשש כי המכוניות לא תיוצרנה במועד אבל המשבר העולמי נותן ליצרן זמן יקר
בועז קורפל
01.04.20 - 13:30
תגיות:
פולקסווגן
Getting your
Trinity Audio
player ready...
כשמדברים על מכוניות חשמליות, מיד עולה במחשבה המכונית של טסלה, אבל בפולקסוואגן מתכננים לשנות את זה בשנה הקרובה עם תחילת הייצור של הפולקסוואגן I.D 3 שתפקידה הוא להיות החשמלית הפופולארית ביותר ביבשת הישנה ואולי ברבות הימים לרשת את הגולף הפופולארית שהיא אחת הנמכרות בכל הזמנים שבעצמה הייתה היורשת של החיפושית המיתולוגית. עד כאן טרמינולוגיה ואסטרטגיה ומכאן לפרקטיקה. דומה כי פולקסוואגן שירטטה היטב את מפת הדרכים של החשמלית הקומפקטית שלה שתעמוד במרכז שדרת המכוניות החשמליות של היצרן שהחל לגלגל את כדור השלג החשמלי העולמי ביתר שאת אחרי פרשת דיזל-גייט, אלא שלא הכל עובד שם כמו שפולקסוואגן מתכננים.
לצד חשיפתה המוצלחת והמסקרנת של המכונית בתערוכות רכב וטכנולוגיה שונות ברחבי העולם בחודשים האחרונים, החלו לעלות רחשים ושמועות אודות בעיות תוכנה בלתי צפויות שעלולות לעכב את הייצור הסדרתי שלה. לאחרונה החליטו בכירי פולקסוואגן לעצור את גל השמועות ויצאו בהודעה רשמית שמאשרת את העניין. הרברט דיס, מנכ"ל פולקסוואגן דיווח למועצת המנהלים של החברה בימים האחרונים כי ככל הנראה הדגם שישווק בתחילת הדרך יהיה נטול פונקציות רבות ומשוכללות והם יסתפקו בייצור של גרסה בסיסית של החשמלית החדשה שמפעלי הייצור שלה נחנכו לפני חודשים ספורים על ידי קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל.
למרות כל הדברים הנ"ל, ממשיכים אנשים בתוך השדרה ההנדסית של פולקסוואגן לחוש אי נוחות גדולה נוכח אי הבשלות של המכונית לייצור. הדגם החדש שבנוי על פלטפורמת MEB המיועדת לכל הדגמים החשמליים של הקונצרן, מתוכנן לכלול פלטפורמת תוכנה ומערכת הפעלה חדשים לגמרי שאמורים לעבוד בצורה פשוטה ככל האפשר בגלל עומס היחידות האלקטרוניות שיש במכונית, אולם לדברי אותם מהנדסים, התקשורת בין היחידות לא פועלת כמתוכנן וזה יוצר בעיות של אי תפקוד במכלולים שונים של הרכב ולכן הוא רחוק מלהיות בסטטוס "מוכן לייצור". בנוסף על כל הצרות הללו, מספר אנשי מפתח בתחום ההנדסי של המיחשוב עשויים לעזוב את החברה בימים הקרובים וזה יכול לסבך את הפוריקט עוד יותר. אחד הפתרונות שפולקסוואגן בוחנים הוא שיתוף פעולה עם דיימלר יצרנית מרצדס ורכישה של תוכנות הפעלה מוכנות שכבר פותחו ונבדקו שם. אופציה אחרת היא פיתוח משותף עם דיימלר של תוכנות ופלטפורמות חדשות לטובת שני היצרנים, מה שעשוי לחסוך משאבים וכוח אדם ולקצר לוחות זמנים.
נציין כי דיימלר עצמם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם BMW באותו תחום בדיוק וכאן עולה השאלה האם שלוש היצרניות הגרמניות הענקיות יכולות לשתף פעולה יחד בתחום הזה? על פניו דומה שהדבר ניתן אלא שפולקסוואגן ואאודי "גנבו" לאחרונה כמה אנשי מפתח שהיו ב-BMW ולא נראה כי היצרן מבווריה ישמח לעזור לפולקסוואגן.