$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חשיפה רשמית: ב.מ.וו סדרה 4 חדשה

ב.מ.וו מציגים את הדור השני של סדרה 4 עם השקה רשמית בישראל בסוף השנה

ניר בן טובים   02.06.20 - 19:19

תגיות: BMWב מ וו

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו חשפה הערב (שלישי) את הדור השני של סדרה 4 החדשה, ובכך חותמת את חרושת הספקולציות אודות העיצוב המוחצן של המכונית. מהתמונות שפורסמו, עושה רושם כי המעצבים שמרו על הקו הרעיוני של רכב הראווה ואכן מימשו את חזון מחלקת התכנון והתקינו בחזיתה את שבכת הכליות הגדולה ביותר שהתנוססה אי פעם מעל הסנטר של מכוניות הספורט-קופה הבוואריות. 

השבכה מתחברת לצללית הדינמית של ה-4 החדשה ויוצרת בידול ברור בינה לבין סדרה 3 או הקרוסאוברים המשפחתיים. היא יוצרת שינויים מבניים מרחיקי לכת באופן גילוף הפגושים והתאורה בקצה העליון והתחתון, כך שהפיצול בין החלק הימני לחלק השמאלי ממלא את כל המפלס ואולי גם חולק כבוד לרכבי ב.מ.וו היסטוריים ובכלל למורשת המותג. הקו האחורי של המכונית מתון יותר, נמוך וחד ופחות הרפתקני, אך מחמיא לתוצאה הכוללת בסופו של דבר. 

מתחת לכל זה חבויה רצפת CLRA מודולארית משותפת לסדרה 3, ממנה היא גם שואבת את כל הארכיטקטורה והמכלולים, עם העתק כמעט מוחלט של תא הנוסעים. מתוך נתוני החברה, עולה כי סדרה 4 לא רק הצמיחה שפם גדול, היא גם ארוכה מקודמתה ב-13 סנטימטר ונמתחת כעת עד 4.77 מ' (5 וחצי סנטימטרים תוספת על פני סדרה 3). שאר המידות די דומות עם בסיס גלגלים של 2.85 מ', רוחב של 1.85 וגובה מקוצץ קלות ל-1.38 מ'. לתא המטען 440 ל' נפח אחסון.

ב.מ.וו נקטו בשורה של שיפורים ייחודיים במערכת המתלים של סדרה 4 כדי לספק לנהגים חווית נהיגה מהודקת יותר ומאוזנת, כולל הנמכה של 2.1 סנטימטרים במרחק מהקרקע לעומת סדרה 3. אל צרור השדרוגים הדינמיים משודכים מנועים מגוונים עם ביצועים מצויינים כבר ברמת הכניסה; היא תשווק בגרסת ה-420 לה הספק מרבי של 184 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות. מעליה גרסת ה-430 עם הספק מרבי של 258 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-5.8 ש') ובצמרת המשפחה גרסת ה-440 הנעה כפולה עם טכנולוגיה היברידית קלה (מצבר ומתנע-גנרטור המוסיפים 11 כ"ס), לה תפוקה מרבית של 374 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. כל המנועים מחוברים אל תיבת 8 מהירויות אוטומטית. אירופה תזכה גם לשלל גרסאות דיזל (190-340 כ"ס). ב.מ.וו תחזק את סדרה 4 בהמשך הדרך עם חבילות M ומכונית M טהורה, וכן תהיה לה גם גרסת קבריולה. 

המכונית תגיע ארצה בסוף השנה דרך הצינורות המקובלים של דלק מוטורס. המחירים באירופה טרם פורסמו.