$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חשיפה מלאה של קיה קרניבל

אחרי מספר תמונות חיצוניות מפיצים קיה גם את המפרטים וההופעה של חלל הנוסעים. בישראל בשנה הבאה

ניר בן טובים   13.07.20 - 08:24

תגיות: קיה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקיה המתינו כמעט שלושה שבועות כדי לפרסם גם את תמונת חלל הפנים של הקרניבל 2021, אבל הנה היא מופצת רשמית על ידי אפיקי התקשורת של היצרן הדרום קוריאני, ונועלת את חשיפת הדור הרביעי של מוביל הנוסעים שיצא לכבישים בחודשים הקרובים ויגיע לישראל במהלך שנת 2021. זאת הוא יעשה עם הרבה חידושים מבחוץ ומבפנים וגם עם מספר בשורות ביחידות ההינע. 

קיה מתארת את הקרניבל החדש כ-Grand utility vehicle, אולי מתוך רצון לנתק אותו מהתדמית השמרנית של המיניוואן הקלאסי (שעל אף יתרונותיו הרבים למשפחה נמצא במגמת גסיסה כנגד גלי ה-SUV). העיצוב החיצוני שלו נראה הרבה יותר עדכני מקודמו ותוכנן ביחס ישיר לסורנטו. התוצאה בכל אופן נאה, דינמית, עם שימוש בקורת תאורה מאחור, שבכת "חרטום נמר" חדשה, פנסים דקים וחתימת LED המשתלבת במארג הכרום של הלוע הקדמי.  

העיצוב הפנימי הוא מקור המשיכה העיקרי של מיניוואנים ובעיקר רמת השימושיות הגלומה בו, והקרניבל ממשך לספק פתרונות מצוינים עבור המשפחה או העסק; הוא מציג צמיחה של 3 סנטימטרים בבסיס הגלגלים ל-3.1 מ', הוא רחב יותר בסנטימטר ומגיע כמעט ל-1.96 מ', ואורכו גדל ב-4 סנטימטרים ל-5.1 מ'. החלק האחורי שלו צמח בעוד 3 סנטימטרים לטובת היושבים בשורה שלישית. 

סידור ההושבה שלו מודולארי עם אופציה ל-3 או 4 שורות, ובין 7 ל-9 ועד 11 נוסעים. בקיה אומרים שהמרחקים בין השורות הוגדלו משמעותית, המרחק מהתקרה שופר וכן ביצעו שינויים בגובה המושבים. את נפח תא המטען לא פרסמו בינתיים אך מצהירים בחגיגיות שהוא "הטוב ביותר בקבוצה".

איזור המחיה יהיה מפואר יותר ונעים מקודמיו, עם שימוש בתרכובות עדכניות ומערכות מדיה חדישות. המעצבים השוו לחלל הפנימי סגנון ידידותי המשלב הייטק עם אווירה טכנולוגית מושקעת והרבה מאוד פתרונות חכמים לנשיאת חפצים וחיבור אמצעים דיגיטליים. במרכז הקונסולה התקינו קיה מערכת מדיה 12.3 אינץ' והוסיפו לנהג לוח מחוונים בגודל זהה, מה שיוצר טאבלט מלבני רחב, דיגיטלי וברזולוציה גבוהה המקרין את כל המידע החיוני.  תאי אחסון יהיו בשפע, וכדי לא להפריע לכוסות הקפה שלכם המירו את בורר ההילוכים בחוגה אלקטרונית (ללא חיבור פיזי) לתיבת ההילוכים. כל מערכות הבטיחות החכמות של קיה נמצאות, וכך גם ממשקי אנדרויד ואפל, כניסות USB-C, בלוטות', פתיחה ונעילה אלקטרונית לדלת תא המטען, מושבים חשמליים ועוד. 

המנועים של הקרניבל יהיו תרומת סורנטו החדש; המשמעות היא שבגרסאות בסיס 2.2 ל' טורבו דיזל בהספק של 197 כ"ס, מעליו מנוע 2.5 ל' טורבו בנזין בהספק של 280 כ"ס ו-42 קג"מ, או מנוע היברידי המבוסס על יחידת 1.6 ל' טורבו בנזין ומערכת תמיכה חשמלית (סוללה ומנוע) המפיקים יחדיו כ-230 כ"ס. אופציה נוספת היא מנוע ה-V6 המסורתי שלו בנפח 3.3 ל' עם כ-277 כ"ס. כל המנועים מחוברים אל תיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות.

את קרניבל 2021 נראה כאמור בישראל במהלך השנה הבאה. עד כה שווק בישראל הדור השלישי תמורת כ-250 אלף שקל. יש להניח שהמחירים של הדור הרביעי יהיו דומים.