$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיג'ו 3008 פלאג-אין הייבריד בישראל

דוד לובינסקי משיקה את גרסת ה-PHEV הנטענת עם 225 ו-300 כ"ס ויותר מ-60 קילומטרים טווח נסיעה על הסוללה

ניר בן טובים   13.08.20 - 15:14
Getting your Trinity Audio player ready...

חיזוק כפול לקרוסאובר המשפחתי של פיג'ו בישראל. היבואנית דוד לובינסקי החלה לאסוף הזמנות מוקדמות עבור גרסת הפלאג-אין הייבריד (PHEV) של ה-3008 בשתי מהדורות כוח וחבילות: דגם אחד המבוסס על הנעה קדמית, ומעליו דגם הנעה כפולה בעל ביצועים ספורטיביים ורמת אבזור עשירה. כלי הרכב יגיעו לארץ באמצע חודש ספטמבר ובחברה מוסרים שניתן יהיה להזמינם באולמות המכירה או באתר האינטרנט בימים אלה.  

שתי הגרסאות של ה-3008 מנצלות מנוע 1.6 ל' טורבו בנזין 4 צילינדרים כמקור כוח עיקרי עם סוללת 13.2 ק' ברצפת המכונית. בדגם הנעה קדמית הוא מפיק 180 כ"ס, בעוד דגם ה-PHEV4 מחלץ 200 כ"ס. המערכת החשמלית של האחרון כוללת צמד מנועים חשמלים על כל אחד מהסרנים בהספק של 110 ו-113 כ"ס, וביחד עומדת התפוקה המשוקללת על 300 כ"ס. הדגם הבסיסי ביניהם מתייצב על 225 כ"ס בתמיכה של מנוע חשמלי אחד מלפנים. בסיועה של תיבת 8 מהירויות אוטומטית, ערכים אלה מתורגמים לביצועים מרשימים; את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים דגם ה-225 כ"ס ב-8.9 שניות, אולם עם הנעה כפולה ו-300 כ"ס מתקצר המיאוץ ב-3 שניות שלמות ל-5.9 שניות בלבד.

סוללת האיון מבטיחה טווח נסיעה של 61-63 קילומטרים בין טעינות על פי מדדי ה-WLTP (תנאי נהיגה מחוץ למעבדות הניסוי). לשני הדגמים בקרת חשמל בהספק של 7.4 קילוואט המאפשרת הטענה מהירה בפרק זמן של שעתיים בעמדת AC32 אמפר או שש שעות משקע ביתי סטנדרטי (כבל מוד 2).

למרות התגבור בסוללה ומנועים חשמליים, ה-3008 שומר על הפרופורציות והשימושיות המוכרת. תא המטען נותר כפי שהיה עם רצפה דו-קומתית ונפח אחסון של עד 520 ל', בסיס גלגלים של 2.68 מ' ורוחב של 1.84 מ'. ברשימת התוספות תוכלו לבחור בין שני מפרטים: 'פרמיום' לדגם הנעה קדמית או GT שתהיה זמינה רק לדגם הנעה כפולה. שני הדגמים כוללים את כל מערכות הבטיחות האחרונות של היצרן, מראות צד מתקפלות חשמלית, פתיחה ונעילה לדלת תא המטען אלקטרונית עם הנפת רגל, תאורת LED מהודרת בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, תקרה פנורמית, חישוקי 19 אינץ', ממשקי אפל ואנדרויד ועוד. גרסת ה-GT מוסיפה עיסוי במושבים, ריפוד עור מלאכותי משולב אלקנטרה, פנסים קדמיים בטכנולוגיית FULL LED ועוד.

המחירים יחלו ב-218 אלף שקלים לדגם הנעה קדמית 225 כ"ס, ועד 255 אלף שקלים לדגם 300 כ"ס הנעה כפולה. מסגרת האחריות היא ל-8 שנים או 160 אלף ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100 אלף קילומטרים על יתר מערכות הרכב. דני שביט, מנכ"ל דוד לובינסקי מסר: "דגמי 3008 PHEV מציינים את תחילת עידן החשמל בדגמי קונצרן PSA, המהפכה החשמלית תכלול כ-10 דגמים חשמליים BEV ו-PHEV בשנה הקרובה ותגדיר את קבוצת PSA כקונצרן מוביל בתחום המהפכה החשמלית בעולם הרכב. פיג'ו הגדירה לעצמה לאפשר אלטרנטיבה חשמלית לכל דגמיה עד שנת 2023. ה-3008 PHEV מהווה ניצוץ ראשון של המהפכה החשמלית של פיג'ו ומציג טכנולוגיה מתקדמת מאוד בשילוב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי ויכולת 4X4".