ב-15 בספטמבר תחשוף יונדאי במסגרת אירוע מקוון את הדור הבא של יונדאי טוסון, חמש שנים מאז הושק ושלוש שנים אחרי מתיחת הפנים האחרונה שלו. זה יסמן את הדור הרביעי שלו עד כה, ועל מנת לעורר לכולם את התאבון היא מפיצה 3 תמונות ראשונות שלו (איורים בחלקם) המשקפים את המהפכה העיצובית שהוא עתיד לעבור בין הדור הקודם לדור הנכנס. גולת הכותרת העיצובית היא חתימת ה-LED המתוחכמת אשר נקראת לדברי המעצבים 'תאורה פאראמטרית נסתרת', לצד תא נוסעים עם חוויה נפרדת לנהג ולנוסע.
נחכה לחשיפה המלאה עד שכל הפרטים הוויזואלים שלו יהיו גלויים לחלוטין, אבל בינתיים פרסמו יונדאי כמה נתונים מעניינים אודותיו. זו תהיה הפעם הראשונה בהסטוריה שלו שהוא יימכר עם בסיס גלגלים קצר ובסיס גלגלים ארוך המיועד לשוק הסיני ככל הידוע. הוא יהיה רחב יותר מקודמו, מרווח ממנו, שימושי יותר עם תא מטען מוגדל והוא יתהדר בסיומת קופה כדי לשוות לו מראה ספורטיבי. שימו לב גם לקורת התאורה המפוצלת מאחור שנמתחת לקצה חגורת המותן.
תא הנוסעים, אותו הם מכנים INTERSPACE מדמה על פי האמירות שלהם "כניסה לחדר מאורגן שבו כל הדאגות שלך נעלמות, בדיוק כפי שאתה שוהה במלון בוטיק ודואגים לכל צרכיך". בדומה לרוב תעשיית הרכב יונדאי בוחרים לקלף מתגים פיזיים רבים ולהפקיד את הפקודות המרכזיות בצג ראשי חדש שנותן תחושה אוורירית יותר ונקיה בקבינה.
מול הנהג מתנוסס לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם תפריטים מתחלפים ברזולוציה גבוהה, ובין הנהג והנוסע תעלה רחבה עם מערכת פיקוד על תיבת ההילוכים (נראה שגם יונדאי עוברים ל-Shift by wire ללא חיבור פיזי) וגלגל הגה מוקטן במעט עם עיצוב רטרו-מודרני שכזה. מעבר לכך צפו לכל מערכות הבטיחות האחרונות של יונדאי כולל התרעות מפני יציאה מסוכנת של ילדים מהמושב האחורי, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה ונסיעה וכדומה.
מבחינת היצע מנועים יכולים יונדאי לבחור מתוך נבחרת של יחידות כוח, אולם מעניין יהיה לראות איזה דגם היברידי ישתלב במשפחת הטוסון והאם תהיה לו גרסת פלאג-אין כבר בתחילת הדרך. הטוסון החדש מצטרף לאלנטרה החדשה שהוצגה לא מזמן, קונה, סונטה ו-סנטה פה שנחשפו בחודשים האחרונים. בישראל נראה אותו במהלך שנת 2021.