יבואנית רכבי מותג סיאט לישראל צ'מפיון מוטורס פתחה מכירה מוקדמת של סיאט אטקה 2021. הרכב כולל מספר שדרוגים חיצוניים ופנימיים וכן חיזוקים קטנים במערכות הבטיחות. זהו הרענון הראשון של האטקה מאז הוצג לפני כארבע שנים והוא מיישר סימנים מזהים עם כמה מדגמי סיאט החדשים שטרם הגיעו לארץ, בהם גם הלאון החדשה (רבעון ראשון של 2021) ומוביל הנוסעים סיאט טראקו (טרם נקבע). המכירות של האטקה המחודש יחלו בארץ בחודש אוקטובר.
מתיחת הפנים של האטקה נחשפה לפני שלושה חודשים. היא אינה מהפכנית ומורכבת מצמיחה סמלית באורך, הדגשת קו המותניים וכן על ידי תגבור ברמת הבסיס ועוד קומץ שיפורים במפרטים שלו. התוספות כוללות תאורת LED סטנדרטית (FULL LED) עם שינויים בפגושים, פנסי ערפל LED, עיצוב מחודש עבור בתי הפנסים, תאורת LED גם בזנב עם כיתוב חדש, דלת תא מטען מחודשת ובגרסאות בכירות התווסף גם איתות דינמי.
מבחינת מפרטים, ה-אטקה מתחיל עם רמת 'סטייל' עם חישוקי 17 אינץ', חלונות אחוריים כהים ובפנים מערכת מדיה 8.25 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחים ליושבים מאחור ומערכות בטיחות מורחבות עם בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, התרעה מפני הרדמות וחיישני חנייה אחוריים. ברמת XP, החישוקים גדלים ל-18 אינץ', מסילות תקרה, גג-פנורמי, מערכת המדיה עם צג מורחב ל-9.25 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי מלא ועוד. גרסת ה-FR הבכירה ביותר כוללת בנוסף לשתי רמות הגימור הקודמות גם מערכת שמע משודרגת של BEATS, מערכת פיקוח על שטח "מת" במראות הצד, חיישנים היקפיים ותמה ספורטיבית במושבים ובגימור.
VIDEO
מבחינת מנועים אין כרגע בשורות מרעישות; האטקה ממשיך עם מנוע אחד בלבד, ה-1.5 ל' טורבו בנזין. זה מפיק הספק מרבי של 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 25.5 קג"מ הזמינים החל ב-1,500 סל"ד. בסיועה של תיבת הילוכים DSG7 הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא בסביבות ה-14 ק"מ לליטר בנזין.
המחירים לסיאט אטקה המחודש משקפים התייקרות קלה ברמת הבסיס. דגם 'סטייל' יחל כעת ב-144 אלף שקלים לעומת 142 אלף שקלים בדגם שלפני הרענון. דגם ה-XP תומחר ב-164 אלף שקלים ודגם ה-FR תמורת 169 אלף שקלים.
מתיחת הפנים של קופרה אטקה תגיע לישראל בתחילת שנת 2021.