$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ריינג' רובר ולאר מקבל מנוע היברידי PHEV

רכב היוקרה המלכותי מאמץ את מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת של משפחת יגואר-לנדר רובר המחודשת. בישראל בשנה הבאה

ניר בן טובים   29.09.20 - 09:04

תגיות: לנד רובר

Getting your Trinity Audio player ready...

ריינג' רובר הציגה מתיחת פנים לרכב היוקרה ולאר שהוצג בשנת 2017. זהו העדכון הראשון של רכב ה-4X4 המפואר מאז השקתו, ואם קוסמטית אתם מתקשים לבודד את החידושים אתם יכולים להוריד את הלחץ מהקופסא; כמעט 90% מהיקף השדרוגים שלו מוסתרים מתחת למכסה המנוע ועוד כמה אחוזים בודדים הוקדשו לצדדים הקוסמטיים בתא הנוסעים. גולת הכותרת של ריינג' רובר היא השלת מנועים מזהמים ומעבר למנועים נקיים יותר וחסכוניים, בלי להתפשר על יכולת גבוהה ונוחות נסיעה מופלגת. 

בתחילת הדרך שלו היה זמין ולאר עם מנועי דיזל או בנזין, 240-300 כ"ס והנעה כפולה ועד 550 כ"ס בגרסאות שריריות שלא נמכרו בארץ, אבל כעת הוא מצטרף לגל האקולוגי ומוסיף גם מנוע PHEV נטען מרשת החשמל כדי להפחית את מדד ה-CO2 של היצרן. בגרסה הכי בסיסית שלו יצויד במנוע דיזל 204 כ"ס היברידי-קל עם מצבר 48 וולט והאצה ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות. מעליו תמצאו מנוע עם 300 כ"ס ולראשונה כאמור שני מנועים היברידיים נטענים במהדורות ה-400p.

מנוע זה הוצג לאחרונה בשורה של כלי רכב, כולל לנד רובר דיפנדר החדש. בליבה שלו מנוע 2.0 ל' בנזין-טורבו המפיק 300 כ"ס עם חיבור למנוע חשמלי 143 כ"ס, סוללת 17 ק' (מתחת לרצפה) בחיבור אל תיבת 8 מהירויות אוטומטית והנעה כפולה. ההספק המשוקלל של המערכת עומד על 404 כ"ס ו-65 קג"מ, ואלה מעניקים לו האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות. טווח הנסיעה על הסוללה עד התרוקנות הוא כ-50 קילומטרים וניתן להטעינה ל-80% בפרק זמן של חצי שעה בתשתית חיצונית מהירה. 

לוולאר עוד מגוון עדכונים, בעיקר בתחום הקישוריות והנוחות. הוא יהיה שקט יותר בזכותה מערכ ביטול רעש מתוחכמת וכן יהיה זמין עבור לקוחות החברה עם מפתח חכם בדמות צמיד דיגיטלי. זה מייתר את הצורך במפתח קונבציונלי ומאפשר פתיחה ונעילה של הרכב, הנעה וסגירה ועוד כמה פונקציות. בתא הנוסעים בוצעו שינויים ארגונומיים קלים באזור התעלה המרכזית (החלפת בורר ההילוכים) ובזוג הצגים (10 ו-12.3 אינץ') רזולוציה משופרת וכן ניתן יהיה לעדכן את מערכת ההפעלה שלו באופן מקוון. בריינג' רובר הוסיפו גם מערכת מיזוג עם מסננים מיוחדים שתסייע לאנשים שסובלים מאלרגיות עונתיות וטעינה אלחוטית לסלולרי.

הוולאר נמכר כיום בישראל במחירים שמתחילים בסביבות 540 אלף שקל לדגם הבסיסי ועד 650 אלף שקל לדגמים הבכירים ביותר (300 כ"ס, 0-100 ב-6 ש'). מהיבואנית חברת המזרח נמסר כי הוולאר 2021 יגיע לארץ בתחילת הרבעון הראשון של השנה הבאה.