$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עד 8 מקומות ישיבה: סובארו איוולטיס בישראל

סמלת משיקים את ספינת הדגל המשפחתית Evoltis עם מנוע טורבו עוצמתי, הנעה כפולה ושתי חבילות אבזור עשירות. החל ב-299 אלף שקל

ניר בן טובים   03.11.20 - 11:45

תגיות: סובארו

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית רכבי סובארו לישראל, קבוצת סמלת, משיקה היום (שלישי) לראשונה אי פעם בארץ סובארו עם שמונה מקומות ישיבה, ה-Evoltis. דגם זה, הנמכר בארה"ב מאמצע 2018 כסובארו 'אסנט' ומתמודד מול דגמי מיד-סייז מוגדלים כגון פורד אקספלורר, יונדאי פאלסייד ושברולט טראוורס, מתברג אצלנו בין הפורסטר ואאוטבק ומגיע מצויד בכל המערכות המסורתיות של היצרן: הנעה כפולה סימטרית, מנוע בוקסר (כאן עם הגדשת טורבו), תיבת הילוכים רציפה וצמד חבילות אבזור כולל מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר ממשפחת Eyesight. בשנה הבאה, כך אומרים ביבואנית, תהיינה עוד מהדורות ברמות מחיר שונות.

ה-איוולטיס יורש באופן לא ישיר את סובארו טרייבקה, הקרוסאובר היוקרתי שיוצר בין השנים 2005-2014 והציע כאופציה שורת מושבים שלישית עם שבעה מושבים. להבדיל ממנו, שנחל כשלון מסחרי, האיוולטיס רשם זינוק במכירות החל מיומו הראשון באמריקה וקנדה ומשקף חשיבה שונה בתכלית כלפי הקטגוריה. הוא מבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו, וכיאה לרכב משפחתי ארוך הוא מתהדר במידות מרווחות: אורכו מקצה אחד לשני הוא כמעט 5 מטרים, רוחבו 1.93 מ', בסיס הגלגלים 2.89 מ', (גדול ב-13 ס"מ מאאוטבק) גובהו 1.81 מ' ונפח תא המטען מציע 1,331 ל' במצב רגיל, ועד קיפול שמניב אחסון של 2,345 ל'. בניגוד לכמה רכבי 5+2, האוולטיס הינו רכב שבעה-שמונה מקומות אמיתי.  

בחרטום של ה-איוולטיס מנוע 2.4 ל' טורבו בוקסר 4 צילינדרים בהספק מרבי של 260 כ"ס ו-28.2 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד בחיבור אל הנעה כפולה (חלוקת מומנט) ותיבת הילוכים רציפה המדמה 8 הילוכים קבועים מראש. הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות ומהירותו המרבית היא 209 קמ"ש. צריכת הדלק על פי הצהרות היצרן עומדת על 12.6 ק"מ לליטר. בדומה לפורסטר הוא חמוש במערכת שטח סלקטיבית, ה-X מוד עם מספר מצבי כיול, ובהחלט מסוגל לרדת מהכביש הסלול לדרכים ברמת קושי בינונית בזכות מרווח גחון של 22 ס"מ, זווית גישה של 17.6 ס"מ וזווית נטישה של 21.8 ס"מ.

את ה-איוולטיס תוכלו לרכוש בשני סידורי הושבה - 7 מושבים ו-8 מושבים, בחלוקה לפי רמות האבזור - 'לקשרי' ו-'לימיטד'. הדגם לו שבעה מושבים, היוקרתי בין השניים, מגיע רק בחבילת 'לקשרי'. כסטנדרט, שני הדגמים כוללים תאורת LED מלאה, חישוקי 20 אינץ', חלונות כהים, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, מושבי עור, בקרת אקלים תלת אזורית, גג פנורמי, ווילונות הצללה בדלתות, חימום מושבים בשורה ראשונה ושניה, ששה שקעי USB, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. מערכת המדיה הראשית של סובארו, ה-Starlink עם צג ראשי 8 אינץ' מותאמת למערכת הפעלה של אפל קאר פליי וכן משודכת אל מערכת שמע של 'הרמן-קרדון' עם 14 רמקולים.

דגם ה-7 מושבים מוסיף גם מושבי "קפטן" בשורה השניה (במקום ספסל), חבילת כרום סטאן וניקל בגוף החיצוני, מושבי עור בצבע כאמל (בז' בלימיטד), קיפול חשמלי למראות הצד, חיישן גשם, תאורת אווירה,  מצלמת מראה מרכזית, קירור מושבים בשורה הראשונה ומצלמה קדמית. באגף הבטיחות שניהם מצוידים במערכת ה-Eyesight של סובארו (מבוססת מצלמות) עם תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב זחילה בפקקים, פיקוח של שטח נסתר במראות הצד, תאורה אדפטיבית, התרעות על קרבה מסוכנת לעצמים, התרעה מפני תנועה צולבת מאחור ושבע כריות אוויר.   

המחירים לסובארו איוולטיס בישראל:

דגם 7 מושבים לקשרי - 329 אלף שקלים

דגם 8 מושבים לימיטד - 299 אלף שקלים