בנטלי הציגו מתיחת פנים של הבנטייגה בסוף השנה הקודמת. זו לא הייתה מהפכה גדולה אלא ליטושים מדודים של הפרופיל הקיים עם מקבץ שינויים בפנסים ובחלל הנוסעים. במסגרת הרענון הציבו בנטלי שתי תחנות כוח רציניות בחזית שכבר שירתו את המשפחה המלכותית: מנוע V8 עם 550 כ"ס וכן מנוע עתיר כוחות סוס בגרסת 'ספיד' עם כ-635 כ"ס ממנוע 6.0 ל' W12. ואולם בנטלי, כפי שנהוג כיום בכל תעשיית הרכב כפופה למגבלות CO2 מחמירות ועל כן מוסיפה למתיחת הפנים, ממש בימים הראשונים של שנת 2021 את התרופה לזיהום האוויר והקנסות - מערכת פלאג-אין הייבריד.
בנטלי תשווק את הבנטייגה הייבריד עם אותם מכלולים וצינורות של הדגם מלפני מתיחת הפנים. המשמעות היא מנוע 3.0 ל' V6 עם שני מגדשי טורבו מחובר למנוע חשמלי עם 130 כ"ס ן-35 קג"מ. התפוקה המשוקללת של המערכת ההיברידית תעמוד על 450 כ"ס ו-70 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8-מהיריות והנעה כפולה. הוא יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
סוללת המכונית, 17.3 קווטש, אמורה לספק לנהג טווח נסיעה חשמלי מרבי של כ-40-45 קילומטרים בין טעינות לפי מדדי ה-WLTP. טעינה אורכת בסביבות שעתיים מחצי דרך מתח 7.2 קילוואט לשעה.
בפנים ממשיך הבנטייגה עם איכויות לא מתפשרות ושינויים קלים במערכות הבידור והמידע. בקרת המולטימדיה שודרגה עם צג מוגדל ל-10.9 אינץ' וכן הוחלפו חלק מהתרכובות, הדיפונים וכן הותקן גלגל הגה בעיצוב חדש. סידור ההושבה מתאים לחמישה או ארבעה אנשים בהתאם לצרכים, וכמובן שהוא מצויד בכל מערכות הבטיחות האפשרויות.
בנטלי תחל לשווק אותו ברבעון השלישי של שנת 2021 במחירים שיחלו בסביבות ה-150 אלף יורו בגרמניה. כיום נמכר בישראל הבנטייגה SUV במחירים שמתחילים ב-1.5 מיליון שקל ועד 2 מיליון שקלים. בכלי התקשורת באנגליה מעריכים כי דגם ההיבריד יהיה המבוקש ביותר בקרב לקוחות החברה: "90% מהנהגים שלנו משתמשים ברכב על בסיס יומי למרחק קצר מ-30 קילומטרים. אפשר להשיג זאת באמצעות נסיעה חשמלית בלבד".