חלק ניכר מכוח החוויה של מזראטי תמיד היה זמין בתחנות הכוח המפעימות של מכוניותיה, בין אם ששה או שמונה צילינדרים. ההכרזה הרשמית על מנוע היברידי בשנה הקודמת וחשיפתו ביולי האחרון על סיפונה של גיבלי סדאן היוותה נקודת מפנה במערכת היחסים של המותג האיטלקי עם לקוחותיו, אך בה בעת הם הבטיחו שהביצועים לא יפלו קורבן להיברידיזציה ותקנות זיהום האוויר.
על הנייר, המכונית ההיברידית הראשונה של מזראטי שמתחילה כעת את שיווקה בארץ דרך אפיקי היבואנית סמלת, בהחלט לא נופלת בביצועיה מגרסאות ה-V6 ואולי אפילו מחדדת את נקודות החוזק שלה. את מנוע ה-3.0 ל' החליף אמנם מנוע 2.0 ל' 4 בוכנות משותף לאלפא רומיאו סטלביו וג'וליה, אבל עם סיוע של מצבר 48 וולט שנתחב בתא המטען של הרכב, הגיבלי המחודשת מפיקה ערכים מרשימים.
המערכת "המתונה" הזו מחלצת תפוקה מרבית של 330 כ"ס ו-45 קג"מ מ-4,000 סל"ד, כלומר ביחס למנוע ה-שש בוכנות אין פשרה משמעותית (מלבד העדר הצלילים המענגים). את הכוח מעבירה לגלגלים האחוריים תיבת 8-מהירויות אוטומטית פלנטרית של ZF עם תפעול מנופים מגלגל ההגה, וזו מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ועד 255 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. החסכון בדלק מורגש אבל לא ברמה קיצונית, כשזה מתייצב על כ-9 ק"מ לליטר בנזין בנסיעה משולבת.
הגיבלי מיילד הייבריד תשווק בארץ בחבילה בסיסית וחבילה מורחבת בשם 'גראנספורט'. בציוד התקני שלה חישוקי 19 אינץ', מושבי עור עם חימום, חיישני חניה, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת מדיה צג ראשי 10 אינץ' ומגוון מערכות בטיחות מקוריות. הדגם הבכיר במשפחה מגדיל את החישוקים ל-20 אינץ', מוסיף מתלים אדפטיביים, מצלמות היקפיות, הגה בעיצוב ספורטיבי ותאורת LED אדפטיבית, בין השאר.
המחירים יחלו ב-550 אלף שקל ועד 610 אלף שקל.