MG ממשיכים בחידוש השורות ומציגים כעת לא דגם אחד כי אם שניים, על אף שרק אחד מהם באמת מנסה לשנות משהו בתפישה הצרכנית של לקוחות החברה הבריטית, שמאז שנת 2006 נשלטת על ידי SAIC הסינית. הסינים הזרימו לצנרת של MG הרבה כסף כדי להבריא את היצרן אחרי שהציגו את ה-ZS הקומפקטי (שהפך בינתיים לג'יפון החשמלי הנמכר בישראל) ועושה רושם שכעת הם נערכים לשלב הבא - SUV חשמלי ועוד יותר מאובזר על קו התפר של רכבי הפרמיום.
הרכב נקרא מארוול R וביחס עוקף לנוסח העממי, הוא מעודכן בשפת עיצוב שונה לחלוטין מהדגמים הקיימים של MG שקצת חסרים השראה מקורית. הוא מתברג בהררכיה וגם במידות מעל ה-EHS (סגמנט C) עם אורך של 4.67 מ', רוחב של 1.92 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.8 מ' ןגובהו 1.61 מ', כלומר קרוב יותר בפרופורציות שלו (הכלליות) לרכב שבעה מושבים כמו פיג'ו 5008 למשל. למרות שהוא מציע רק 5-מושבים תא המטען מוגבל ל-357 ל' בלבד, שזה בערך כמו פולקסווגן גולף. זאת בשל ההחלטה להגדיל באופן ניכר את המרווח בשורה השניה ובעיקר בגלל התקנת המנועים החשמליים בחלק האחורי.
הקבינה של ה-מארוול היא קריצה עוד יותר בולטת לסגמנט היוקרה ובמיוחד לזו שמגיעה אלינו בקרוב מקליפורניה. כל סביבת הנהג נשלטת על ידי צגי ענק ובשלד המרכזי מוניטור 19 אינץ' אנכי בסגנון טסלה ובלוח המחוונים הקרנה של כל המערכות ב-12 אינץ' דיגיטליים לחלוטין (משודרגים ברזולוציה ומהירות תגובה). כל הממשקים המודרניים בנמצא כולל מערכות בטיחות מתקדמות. בדומה ל-EHS ה-מארוול אמור להעניק תמורה רצינית לעלותו בתחום האבזור הכללי (מושבי עור, תאורת אווירה וכדומה).
הפרט המעניין ביותר במארוול X הוא שילוב עוצמתי של מערכות החשמל. יש בו שלושה מנועים חשמליים - אחד על הסרן הקדמי ושניים מאחור המתורגמים אל הנעה כפולה. MG פרסמה כי הכוח המרבי הוא 288 כ"ס ו-66 קג"מ שבעולם החשמלי מניבים האצה מסחררת למדי של 4.9 שניות בלבד ל-100 קמ"ש, או 1.8 שניות ל-50 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. MG יציגו גם גרסת הנעה אחורית שלו עם הספק מופחת כדי לבסס קו כניסה זול יותר למשפחה. מבחינת הסוללה, הטווח המרבי הוא 400 קילומטרים עד התרוקנות ובטעינה מהירה ניתן להחזיר לבטריה 80% תוך פרק זמן של חצי שעה. עוד נאמר כי הרכב כשיר לגרור 750 קילוגרמים.
מהיבואנית לישראל דוד לובינסקי נמסר כי מארוול R יגיע לארץ במחצית השניה של השנה. יש סימן שאלה כרגע לגבי התמחור הסופי שלו, אבל בהתאם למדיניות של MG אפשר לצפות למחירים מפתים. הדגם השני ש-MG חשפה הוא מרכב סטיישן המבוסס על מכונית נוסעים חשמלית עם 400 קילומטרים טווח נסיעה, MG5 ובשלב הזה אומרים ביבואנית שהוא אינו על הכוונת.
דגם הסטיישן של MG. לא ברור אם יגיע לארץ