$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אקטיוויז'ן סוגרת את אתר המעריצים של קול אוף דיוטי

האתר SBMM Warzone שאיגד מידע על השחקנים ברשת קיבל צו הפסקת פעילות לצמיתות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   29.03.21 - 14:42
Getting your Trinity Audio player ready...

אתר המעריצים הבלגי SBMM Warzone איפשר לשחקנים לעקוב אחר נתוני הניצחון, ההפסדים, כמות ההריגות ונתונים נוספים הקשורים למשחק הבאטל רויאל קול אוף דיוטי Warzone. האתר איפשר לשחקנים גם להשוות את עצמם מול שחקנים אחרים ברשת ולצפות בנתונים שלהם - כך שהשחקנים יוכלו לדעת למה לצפות כאשר הם נכנסים לסרברים של המשחק.

שחקנים רבים מצאו את האתר כשימושי, והופתעו לגלות כי היום הוא נסגר לצמיתות לאחר שחברת אקטיוויז'ן שלחה מכתב הפסקת פעילות לצמיתות, המורה לבעליו לסגור את האתר. החל מהיום האתר כבר איזו זמין, ויוצרי האתר אישרו ברשת הטוויטר הרשמי שלהם כי זהו אכן המקרה.

אז מה היו הטענות שהובילו לכך? לפי אקטיוויז'ן, פעילות האתר מהווה הפרה של תנאי השימוש במשחק ופגיעה בפרטיות של המשתמשים. במכתב האשימה החברה את יוצרי האתר כי הם מפרים זכויות יוצרים ועוברים על חוקי ההונאה הדיגטיליים והרגולציות של הפרלמנט ומועצת האיחוד האירופי שנועדו להגנת המידע הפרטי של המשתמשים ברשת.

יוצרי האתר הסבירו כי הם מבינים את הדאגות של חברת אקטיוויז'ן מכיוון והם משיגים את המידע על השחקנים באמצעות ממשק תכנות הישומים (API) של החברה, אך זאת רק לאחר שהשחקנים מאפשרים לפרופיל המשחק שלהם להפוך לציבורי, ולאפשר גישה למשתמש הבאטל.נט או משתמש ה-PSN או XBOX Live שלהם.

באותו מכתב צויין גם כי אקטיוויז'ן לא מרוצה מהעובדה שיוצרי האתר משתמשים במידע על מנת להרוויח כסף על חשבון החברה, מכיוון והאתר הציע מסלולי מנויים הנעים בין תשלום של ארבעה לשישה דולרים שמאפשרים לשחקנים גישה אל עוד מידע יותר נרחב במשחק: למשל סיכומים של 100 המשחקים האחרונים, או כמות נצחונות והפסדים בגולאג.

האתר הוקם מספר חודשים לאחר ש-Warzone שוחרר והפך לאתר המועדף על השחקנים על מנת לצפות בנתונים על המשחק.  אז נכון לעכשיו שעריו אמנם נסגרו, אך שני יוצריו נחושים להמשיך לשתף פעולה עם אקטיוויז'ן ממש כמו שאתרים דומים דוגמא tracker.gg עושים, וציינו כי הם מוכנים לשנות את הדפוסים והדרכים שבהם האתר שלהם מתנהל.

בהתחשב בכך שרוב השחקנים צמאים למידע על יכולות המשחק שלהם, רוב החברות אינן מפרסמות את אותם נתונים, וזה משאיר את העבודה לקהילות שימלאו את החסך. נראה שהמטרה של יוצרי SBMM היא להפוך לעוד אחד מהאתרים הללו שמקבלים חסות רשמית של המפתחת, ולעבוד איתם בתור גורם צד שלישי.