$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לראשונה, סקודה אוקטביה בגרסת ספורטליין

גרסה ספורטיבית למחצה תשדרג את משפחת אוקטביה מתחת למהדורת ה-RS

ניר בן טובים   11.04.21 - 08:35

תגיות: סקודה

Getting your Trinity Audio player ready...

סקודה אוקטביה דור 4 מקבלת רמת גימור "מחוממת" משהו עבור חובבי הביצועים, לפחות עבור ממי שלא יכולים להרשות לעצמם את ה-RS הממוקדת אבל בכל זאת מעוניינים בחוויה מעט יותר מהודקת לכביש ולאישיות, גם אם חלקים מסוימים שלה הינם למראית עין בלבד. גם מרכב האצ'בק וגם קומבי (סטיישן) יהיו זמינים בחבילת ה'ספורטליין' המוכרת החל מהקיץ הקרוב באירופה בהתאם לרכיבים שהתוודענו אליהם בסופרב,  בקודיאק ואפילו בקארוק (לא בארץ). סקודה תודיע על המחירים בשלב מאוחר יותר אבל לא צפויים זינוקים חדים מעבר לאחוזים בודדים.

מבחוץ ניתן לזהות את האוקטביה ספורטליין על ידי הפרטים הצבועים בשחור, כולל הגריל, המראות, מסגרת החלון והמיתוג מאחור. גם הפנסים האחוריים כהים יותר ולפגוש האחורי יש דפיוזר שחור עם שני יציאות בצבע כסף, בעוד להאצ'בק גם שפת ספוילר שחורה על הדלת האחורית. כסטנדרט, אוקטביה ספורטליין מצוידת על חישוקי 'פולסר' 17 אינץ', אך סגסוגת שחורה 18 ו -19 אינץ' תהיה אופציונלית. ואם עדיין לא יהיה ברור לסביבה שאתם ספונים בגרסת ספורטליין יש תגים פזורים על המרכב ובחלל הפנים.

בקבינה ישנם מושבי ספורט עם משענות ראש משולבות ומצוידים בריפוד ThermoFlux. יתר על כן, סקודה קישטה את לוח המחוונים ברצועות דקורטיביות שחורות ומבריקות (התמונה הרשמית לא פורסמה ולכן הסתפקנו בינתיים בתמונה של הדגם הסטנדרטי). רשימת הציוד מבוססת על ה- Style, מה שאומר שבין היתר כלולים כניסה והנעה ללא מפתח, חימום מושב, תא טייס וירטואלי ומסך צבעוני בגודל 10 אינץ ' ומערכות בטיחות אקטיביות רבות.

מבחינת יכולות ניתן להשיג מגוון רחב של מנועים, החל מ- 1.0 TSI עם 115 כ"ס, מנוע 1.5 ל' טורבו 150 כ"ס, 2.0 ל' טורבו 190 כ"ס, דיזל 2.0 ל' טורבו 200 כ"ס וכלה בתוספת ההיברידית עם 204 כ"ס. כל המנועים מחוברים אל תיבת DSG7 דו-מצמדית ובחלק מהגרסאות גם הנעה כפולה. הפידבק נשלט דרך בקרת כיול ממחושבת המאפשרת כיוון מובדל בין 15 מצבים שונים המשפיעים על מצערת, היגוי, בולמים וזמני העברת ההילוכים (Dynamic chasis control).

כיום משווקת האוקטביה בישראל במחירים שמתחילים ב-135 אלף שקלים (1.0 ל' טורבו 110 כ"ס) ומאמירים עד 210 אלף שקלים לדגם ה-RS לו 245 כ"ס.  טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס.