$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מבחן אמינות ראשון ותובעני לפולקסווגן החשמלי

ה-ID.4 השתתף בראלי באחה והגיע לקו הגמר אחרי 1000 קילומטרים בוגדניים

ניר בן טובים   06.05.21 - 07:22

תגיות: פולקסווגן

Getting your Trinity Audio player ready...

רק 64 מתוך 90 המכוניות המשתתפות חצו את קו הסיום של באחה 1000 הקשוח, מירוץ שנמתח על פני 1350 קילומטרים שאורגן על ידי האגודה הלאומית למירוצי שטח. המסלול, המפורסם בזכות היותו התוואי עם המרחק הגדול ביותר בין נקודת ההתחלה לקו הסיום, מאופיין בדרכי עפר מחוספסות ובאדמה אבנית שלא עושה הנחות גם לבריוני 4X4 מנוסים. שטח מסולע ואדמה "כבדה" עם זאת, לא הטרידו יותר מדי את פולקסווגן ID.4 ש- Rhys Millen Racing הכינו למרוץ בצורה מהוקצעת.

מאחורי ההגה ישב הנהג האמריקני, פעלולן ומגיש הטלוויזיה טאנר פאוסט, יחד עם הנווטת אמה הול. רכב השטח  הגרמני זכה להגבהות מהקרקע עם מתלים שתוכננו לנסיעה בשטח, עם בולמי זעזועים ייעודים למירוצי ראלי וזרועות צינוריות מחוזקות. כמו מכונית מירוץ אמיתית, ה- ID.4 הופשט מכל אביזרים כבדים בחלל הנוסעים וחגר את היושבים אל מושבי באקט אוחזים, עם כלוב הגנה תקני ושלל כלים טכנולוגיים נוספים כדי לפקוח עין על בריאות המכללים במהלך הנסיעה. טכנאי Rhys Millen Racing אף מיקמו את הרדיאטור גבוה יותר ושינו את הזווית שלו לשיפור יכולת הקירור. כמו כן, המרכב התחתון הולבש מיגון מסיבי באמצעות סדרה של לוחות מתכת ובוצעו חיזוקים בקשתות הגלגלים. יחד עם זאת, אין שינויים עבור המנוע החשמלי - 201 כ"ס וסוללת ה-82 קווטש נותרה כפי שהיא.

"זה היה מרגש מאוד לבחון את טכנולוגיית ID.4 באירוע כמו הבאחה 1000. זה מעולם לא קרה לרכב חשמלי והיכולת לסיים את המירוץ היא חגיגה עצומה עבורנו", אמר סקוט קיוך, מנכ"ל פולקסווגן אמריקה. "תודה מיוחדת מגיעה לכל הצוות שלנו, שהראה כיצד אפילו רכבים חשמליים יכולים לעמוד בסביבות קיצוניות ובתנאי נסיעה קשים במיוחד - וגם מהנים מאוד לנהיגה". טאנר פאוסט היה מרוצה מאוד גם הוא מהמירוץ: "המסלול היה מאתגר - חושף את הנהג להרבה אתגרים, אך ה-ID.4 שלנו תמיד עמדה במשימה".