$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מהי המכונית המחופשת ביותר ב-Youtube?

טסלה? מאזדה? למבורגיני? אולי הונדה? אלה המכוניות שזוכות להכי הרבה הקלקות במנוע החיפוש של Youtube

ניר בן טובים   20.09.21 - 13:17
Getting your Trinity Audio player ready...
למבורגיני אוונטדור (צילומים: Getty)
למבורגיני אוונטדור (צילומים: Getty)

העדר משרד עיתונאים ומערכת יחסי ציבור במבנה הארגוני של טסלה מעולם לא היוו חסם לאלון מאסק. נהפוך הוא: באמצעות עדת המעריצים שנוצרה סביב המוצר שלו, והציוצים החריפים שלו, המותג נשען על מחנה עצום של נאמנים. האפקטיביות של אסטרטגיית השיווק של טסלה ניכרת במיוחד ברשתות החברתיות שם הוא זוכה לקהילה הולכת וגדלה שמתפתה לעקוב אחרי כל מילה שיוצאת מפיו כאילו מדובר בתורה; על פי נתוני המחקר של חברת carinsurance.ae, טסלה נמנית על העשירייה הראשונה מבין המכוניות הכי מבוקשות לצפיה ב- Youtube וכבשה ארבעים אחוזים מכלל עמדות הדירוג שנסקרו. אולם המותג המקליק ביותר אי פעם על פלטפורמת הווידיאו הפופולרית הוא למבורגיני עם 11.6 מיליון חיפושים, לפני טסלה (9.9 מיליון) ופרארי (4.6 מיליון).

במקום הראשון:  טסלה מודל 3, עם 3.5 מיליון חיפושים
המכונית החשמלית של אילון מאסק מייצגת את גרעין האוטומטיב של המותג האמריקני והשפעתה רק מתעצמת בכל מקום שבו גלגליה דורכים. היא גם זו שהצליחה להתניע את המהפכה החשמלית בארה"ב וגם באירופה עם מיליוני מכירות, וזאת על אף הבעיות שהוכרו במערכות הנהיגה האוטומטיות. לאחרונה הגיעה לישראל והתברגה בצמרת טבלת המסירות עם יותר מ-4,000 יחידות מאז תחילת שיווקה. המחירים החל ב-190-200 אלף שקל.

במקום השני: טסלה רודסטר עם 1.8 מיליון חיפושים.
במקרה הזה, קליקים אינם נספרים למכונית הדו מושבית המקורית ששוגרה לחלל, אלא ל- GT העתידית. הדגם המובטח יוכל להגיע ל-400 קמ"ש והמשלוחים שנדחו עד 2023 יגרעו מהחשבון שלכם, אם תבחרו באחת כזו לפחות 215,000 יורו.

במקום השלישי - טויוטה סופרה עם 1.7 מיליון חיפושים.
טויוטה הבטיחה להחזיר את הצעירים למותג והצעד השני שלה, אחרי ה-GT86 היה המצאה מחדש של הסופרה המיתולוגית. אפוס הסופרה החוויר מעט נוכח העובדה שהיא כעת מונעת על ידי 340 כוחות סוס תוצרת ב.מ.וו והיא גם חולקת עם Z8 לא מעט מכללים. אבל אין מחלוקת שהמותג בדרך הנכונה וכך המשיך עם יאריס GR החצופה והמהירה.  המחירים החל מ -54,950 יורו. היא לא תהיה זמינה בארץ בייבוא סדיר.

במקום הרביעי: הונדה סוויק עם 1.7 מיליון חיפושים. גם הונדה סיוויק זכתה למעמד של מכונית פולחן, ואם מצמידים לה הסיומת Type R שפירושו בשפת הונדה מנוע V-Tech מנסר עם 320 כוחות סוס וביצועים מהנים במסלול כמו בנהיגה ספורטיבית תחרותית, אז היא בכלל שורפת את הרשתות. המחיר באירופה - סביבות 50 אלף יורו. בארץ - סביבות 280-290 אלף שקל.

במקום החמישי: למבורגיני אוונטדור עם 1.5 מיליון חיפושים
השושלת האלילית הגיעה לסיומה ומכל המהדורות המיוחדות, זו שנקראת Ultimae היא תכשיט אספנים אמיתי. עיצוב ללא תחרות, כוח של הר געש על גלגלים (780 כוחות סוס) והצלילים הכמעט נכחדים של ה- V12 שמגבירים את החוויה לרמות דמיוניות. מחירים מ-346,000 יורו.

במקום השישי: מאזדה 3 עם 1.39 מיליון חיפושים
מאזדה 3 מושכת את הציבור באמצעות פרקטיות, סגנון, דינמיות ומחירונים תחרותיים ביחס לנוחות, איכות של חומרים, תא נוסעים מקורי ומוניטין האמינות. זוהי בהחלט ההפתעה האמיתית של הדירוג ואולי רומזת לנו שטרם פקע תוקפה של המכונית המשפחתית הקלאסית בין אם היא חדשה או משומשת. מחירים באירופה החל מ-24,100 יורו (בישראל החל ב-140 אלף שקל). 

במקום השביעי: אאודי R8 עם 1.31 מיליון חיפושים
מכונית העל האיקונית של קונצרן פולקסווגן; מפוארת, עם גימור עשיר ועם קווים שכנראה יהפכו אותה לעל זמנית אחרי שתעלם מהנוף המוטורי. מחירים החל מ -159,300 יורו (בארץ מתומחרת החל ב-1.63 מיליון שקל).

במקום השמיני: ב.מ.וו i8 עם 1.3 מיליון חיפושים
גם ה- i8 נשארת מכונית ספורט שעשויה להפוך למוצר אספנות והיא זו שסמנה את הכוון החשמלי אליו דוהרת חברת ב.מ.וו לפני עשר שנים. המחירים בארץ החל ב-600 אלף שקל

במקום התשיעי: טסלה מודל X עם 1.26 מיליון חיפושים
כנפי ה-X של הדלתות ועד לתא הגבוה והמרווח. רכב הכביש- שטח של מאסק הוא טכנולוגי ותיאטרלי. כמו כן מצויד בערמת אנרגיה ממוחשבת עד 1080 כוחות סוס ומאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.6 שניות. מחירים החל מ- 109,000 יורו (ובישראל החל ב-600 אלף שקל).

במקום העשירי: טסלה מודל S עם 1.22 מיליון חיפושים 
הסדאן הקליפורנית נותרה עדכנית עם שדרוגי היי-טק מתמידים, הרחבות טווח נסיעה והגדרה מחדש של ביצועים חסרי תקדם לרכב חשמלי מסוגה. השיא האחרון בסדרה הוא ההקפה על הנורדשלייפה של דגם ה-S פלייד שעשה זאת בזמן של 7:30 ד'. באירופה החל ב-100 אלף יורו. בישראל כנראה מעל מיליון שקל.