יש דגמים שיצרני הרכב בנו עליהם הרים ופסגות כלכליות. קיה נירו, אחד מהג'יפונים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות בהחלט קולע למשבצת הזו בין אם בוחנים את נתוני המסירות שלו באירופה או בישראל. לנירו היה תפקיד חשוב באבולוציה של קיה כיוון שהוא הציע, הרבה לפני המתחרים שלו את הבחירה בין גרסאות היברידיות מלאות, פלאג-אין היברידיות וחשמליות. הסדרה השנייה, ככל הנראה צועדת בדרך דומה.
הדור השני של קיה נירו ייחשף ב-25 בנובמבר (חמישי הקרוב) בתערוכה מוטורית גדולה המוקדשת לאנרגיה בת קיימא וניידות חכמה בעיר סאול, דרום קוריאה. ההכרזה לוותה בכמה קדימונים מעורפלים המדגישים את העיצוב הקינטי של המכונית בהשראת רכב הראווה Habaniro 2019 שהוצג בניו יורק, יחד עם הצצה קטנה לסביבת הנהג המסקרנת. פרטים טכניים עדיין לא הופצו, אך בגרמניה סוברים שהוא מצויד בסוללת 65-70 קווטש לפחות (טווח נסיעה של יותר מ-450 קילומטרים, ככל הנראה).
קיה התמקדה במראה אגרסיבי, המתאפיין בתאורת LED עם צורות מורכבות, המוכנסות באזור בו ימוקמו הפנסים הראשיים. החלק העליון של החזית מציג פרופיל יחיד ברוחב מלא ולוגו המותג המתנוסס בחוטם. על הזנב אנו מוצאים פנסי LED בשרטוט אנכי מתפצל, אך עדיין לא ניתן לראות אם הרכב יגיע בגוון כפול שניתן להרחיב לא רק לגג או למראות הצד אלא גם לאלמנטים נוספים המשווים לו הופעה צעירה יותר.
חלל הפנים, המוצג לעת עתה באיור חלקי כולל פס רוחב יחיד המכיל את התצוגות הראשיות ואת העיצובים האסימטרים שקיה אוהבת להלביש עם טכנולוגיית הקרנה מתקדמת בקונסולה הראשית ובכן בלוח המחוונים המלבני. בנוסף, ניתן גם לראות את עיצוב גלגל ההגה (בהשראת רכבי ה-EV החדשים של קיה) וכן נאמר כי תא הנוסעים יעשה שימוש רב בחומרים ממוחזרים.
כל הפרטים ייחשפו כאמור ביום חמישי הקרוב.