$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצג סאנגיונג קורנדו חשמלי

המותג הדרום קוריאני הקטן מצטרף לקהילה החשמלית

ניר בן טובים   09.12.21 - 14:23

תגיות: סאנגיונג

Getting your Trinity Audio player ready...

מזה זמן היה ידוע באירופה שהמכונית החשמלית הראשונה של סאנגיונג תהיה גרסה חשמלית של הקורנדו, וזאת במטרה לרכוב על הדגם המוצלח ביותר שלהם. עם ה-e-SIV Concept, שהוצג מוקדם יותר השנה קיבלנו הצצה מוקדמת לעיצוב הסופי שלו וכעת יש לנו את כל המידע והתמונות של הדגם החשמלי שיצא לכבישים במהלך שנת 2022.  

סאנגיונג לא מתחילה עם מערכת הנעה מפוצצת אנרגיות כי אם במנה רגועה של שימושיות וביצועים. לרכב הכביש השטח החשמלי הספק של 190 כ"ס ו-37 קג"מ על הסרן הקדמי. יחידה זו מסייעת לדחוף משקל של 1,765 ק"ג אל 100 קמ"ש בסביבות 8.5 שניות ועד 156 קמ"ש.  מה שכמובן צריך לשכנע את הלקוחות לפזול לכוונו הוא טווח הנסיעה; ברצפה ערכת סוללות של 61.5 קווטש המעניקה לרכב טווח לא מדהים של 339 קילומטרים עד התרוקנות.

ניתן לטעון סוללה מרוקנת ל-88 אחוז מהקיבולת שלה במטען של 100 קילוואט תוך 33 דקות. מעבר לכך, ולמרות שהביצועים מעט פושרים, החברה מפרסמת ש ה-Korando e-Motion יכול לגרור עד 1,500 קילו עם לנגרר עם בלמים. בינתיים, לא תוכלו להרחיק קילומטרים ארוכים מהאספלט הסלול משום שטרם הוכרזה גרסת הנעה כפולה עם שני מנועים חשמליים (אחד בכל סרן). ועדיין, מדובר כאן בסאנגיונג קורנדו החזק ביותר עד היום.

אורך של 4.47 מ' משמעותו שווה ערך לאחיו הקונבציונליים וכך גם שאר המידות. את הבידול תמצאו רק בצד הקוסמטי; דגם זה מאמץ תמה כחולה-לבנה בגוף החיצוני,הבאה לידי ביטוי בפגוש הקדמי ששוכן מתחת לשבכה האטומה, על מכסי מראות הצד, בתחתית הדלתות האחוריות ובחלק התחתון ואפילו בפנסים, וכן נעשו שינויים בגלגלים עם עיצוב סגור על תרכובות אלומיניום בחישוקי ה-17 אינץ' המסייעים לחסכון. 

עיצוב הפנים אינו שונה מהגרסאות הקיימות. בדומה לפן החיצוני גם בפנים מוטיב עם דגשים כחולים, כולל בסורגי האוורור, בהגה ובפאנלים של הדלתות. גם תפירת המושבים ומשענת היד המרכזית בצבע כחול. מרחב המחיה של הקורנדו לא רע לקבוצה הזו ויש לו גם במהדורה החשמלית תא מטען נדיב בגודל 551 ליטר, ולכן אינו קטן מזה של הקורנדו הרגיל. סאנגיונג גם הוסיפו כמה גימיקים נחמדים כמו הפעלה של המערכת עם ברכה ווקאלית לכל מי שנכנס פנימה. הגרסה החשמלית גם נושאת בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, תאורה אדפטיבית, סיוע נתיב אקטיבי ותכונות אחרות כמו זיהוי רכב בשטח נסתר במראות הצד והתרעה על תנועה צולבת מאחור. זאת ועוד, במרכז מסך ראשי 9 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ', תאימות לאפל ואנדרויד, חימום ומיזוג מושבים, טעינה אינדוקטיבית לסלולרי ועוד.

גרסאות חשמליות, לרוב גובות תוספת מחיר של 15-20% על פני דגמי בנזין ודיזל. הקורנדו שנמכר בישראל מתומחר ב-148-157 אלף שקלים (תלוי בגרסה). טרם ידוע מתי בדיוק ישווק בארץ. מהיבואנית טלקאר נמסר ל'עולם הרכב' כי ברגע שיחלו המכירות יישקל הייבוא שלו גם אלינו.