חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם והונפקה השנה בבורסה בת"א, ממשיכה להאיץ את פעילותה ולהרחיב את ערוצי ההכנסה שלה. החברה מדווחת היום על השקת כרטיס אשראי לגיימרים תחת המותג BUFFPAY במסגרת שיתוף פעולה עם חברת ויזה.
בסוף השבוע האחרון ביצעה החברה השקה רשמית של כרטיס האשראי בארה"ב וזאת ללקוחות החברה בלבד כחלק מקמפיין שיווקי ייעודי לחג המולד. כמו כן, לקוחות ראשונים כבר הצטרפו לשירות BUFFPAY. כרטיס ה-BUFFPAY, בדומה לכרטיסי האשראי של חברות תעופה ורשתות קמעונאות, מתפקד ככרטיס אשראי (דביט) לכל דבר ועניין והוא מאפשר לחברי מועדון באפ לבצע רכישות בחנויות המאפשרות תשלום בכרטיסי ויזה וכן למשוך כספים ממכשירי כספומט.
משתמשי פלטפורמת באפ אשר יעשו שימוש בכרטיס יוכלו ליהנות מצבירת נקודות (Buff Points) שאותן הם יוכלו להמיר במרקט פלייס של החברה במוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשב גיימינג, חומרה ייחודית, משחקים חדשים ועוד.
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות אמר: "השקת כרטיס האשראי הינה צעד משמעותי בהרחבת פעילותה של החברה ולראייתנו יהווה מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות. כרטיס האשראי ישמש כאמצעי חשוב לגיוס משתמשים נוספים לפלטפורמה של באפ וככלי להגדלת נאמנותם של משתמשי הפלטפורמה הקיימים. אשר לצד זאת, הכרטיס יהווה ערוץ הכנסות ישיר נוסף לחברה שעשוי להיות בעל פוטנציאל משמעותי. אנו רואים בקהילת הגיימרים כוח קנייה מאוד חזק ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו ולהעניק ללקוחות שלנו ערך מוסף רב ככל האפשר".
כרטיס האשראי יתמוך בהעמקת הקשר עם לקוחות החברה, ישמש כאמצעי שיווקי לגיוס משתמשים נוספים וכן יהווה ערוץ הכנסות נוסף לחברה שתהיה זכאית לעמלות שונות כתלות בשימוש הלקוח בכרטיס. החברה מעדכנת כי בשלב הבא בכוונת החברה להשיק ארנק דיגיטלי עבור חברי מועדון הלקוחות שלה, זאת כמוצר משלים לכרטיס ה- BUFFPAY.
מימין לשמאל: אופיר שרעפי COO, עילי דה-בר CEO, אופיר גרטנר CRO)