$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מיקרוסופט מגייסת את Certain Affinity כדי לעזור עם Halo Infinite

האם אולפן הפיתוח יעזור למיקרוסופט לפתח מצב באטל רויאל למשחק?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   13.04.22 - 11:01
Getting your Trinity Audio player ready...

Certain Affinity, אולפן תמיכה עצמאי הודיע ​​כי הוטל עליו "לפתח עוד יותר" את  Halo Infinite וכי הוא "יעמיק" את הקשר שלו עם מפתחת המשחק 343 Industries. האולפן לא הודיע ​​באיזו דרך הוא יעזור ל-343, אבל מבטיח שהוא עובד על פיתוח המשחק בכמה "דרכים חדשות ומרגשות". אולפן התמיכה, שבסיסו באוסטין, טקסס, שיתף פעולה עם מספר חברות בזכיונות כגון Halo ו-Call of Duty מאז 2007, כמו גם Left 4 Dead והמשחקים האחרונים של DOOM.

Halo Infinite הוא המשחק האחרון בסדרת היילו המצליחה. למרות שהוא סבל מכמה בעיות טכניות מעצבנות וחוסר תוכן במצב סיפור והאונליין. הצוותים ב-343 הבטיחו לספק תוכן חדש ועסיסי בתחילת החודש הבא. 343 תקבל בקרוב קצת עזרה במאמציה להפוך את המשחק הזה למשחק היילו הטוב ביותר עד כה ו-Certain Affinity קופצת פנימה כדי לעזור בפיתוח.

"אנחנו חלק מהזיכיון של היילו כבר יותר מ-15 שנה ואנו מתכבדים לומר שאנו מעמיקים את מערכת היחסים שלנו עם 343 והופקדנו על התפתחות נוספת של Halo Infinite בכמה דרכים חדשות ומרגשות", נכתב בציוץ. מ-Certain Affinity.

למרבה הצער, אין הרבה מידע על מה ש-Certain Affinity מתכוונים לעשות בהיילו אם כי אנחנו יכולים לנחש על סמך עבודתה בעבר בזיכיון. נראה שהחברה הייתה דיי "כולבויניקית" ועובדיה עזבו בפיתוח DLC, עיצוב מפות והוצאת עדכונים למשחקים לאורך השנים.

מבחינת מעריצי הסדרה, התוספת שהם הכי היו רוצים לראות במשחק הוא כמובן מצב באטל רויאל שכבר נמצא במשחקים הגדולים ביותר, ויותר חשוב, במתחרים הגדולים ביותר של היילו, COD, אפקס, פורטנייט ועוד. עם זאת, מעריצי המשחק עדיין חלוקין בין עצמם אם להיות בעד הכנסת מצב זה או נגד.

אלו שנגד, יגידו שבאטל רויאל הוא משהו שהיילו פשוט לא צריך, אבל בהחלט יהיה נחמד. לא כל זיכיון משחק צריך את זה, למעשה, זה יהיה נחמד אם יותר מפתחים היו להוטים לקחת על עצמם רעיונות חדשים ופחות מפתחים פשוט יחזרו על נוסחה ישנה ותפלה.

האומנם, אי אפשר להתכחש לכך שהמשחקים הפופולריים היום אכן מציעים משחקיות זאת, ובכמו בכל תחום, הכל עובד על פי טרנדים. עד לפני כמה שנים גיימרים רצו ששרתי המשחק יהיו כמה שיותר גדולים, לאחר מכן הטרנד של "עולם גדול ופתוח" התחיל והיום זה הרצון לשחק במצב באטל רויאל במשחק האהוב שלהם.

בעתיד כבר יגיע טרנד חדש שישנה שוב את התעשייה אך האם שווה להיילו Infinite לוותר על שלב זה? כמות השחקנים במשחק יורדת בהדרגה כל יום. 343 Industries לא הצליחו לספק לנו עדכון עשיר בתוכן באמצע העונה, וגם Forge וגם Co-Op התעכבו. גם 343 וגם Certain Affinity יצטרכו לחשוב טוב טוב על המהלך הבא של שני האולפנים, כי יכול להיות שמהלך זה יקבע את עתיד המשחק והזיכיון.