$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוטוטוקס - פריצת דרך בתקשורת בין כלי רכב ותשתיות

חברת ההייטק הישראלית מציגה דור חדש ומשופר של שבבים בטכנולוגיות V2X שיפחיתו משמעותית את הסיכון למעורבות בתאונת דרכים

מערכת עולם הרכב   03.07.22 - 11:26

תגיות: אוטוטוקס

Getting your Trinity Audio player ready...

טכנולוגיה ישראלית תפחית את תאונות הדרכים. מהנדסי חברת אוטוטקס (Autotalks) המבוססת בכפר נטר ישיקו דור חדש של שבבים בטכנולוגיית V2X (תקשורת בין כלי רכב לכלי רכב ותשתיות) שיהיו זמינים במכוניות החל משנת 2025, כך פרסמה החברה. לדבריהם, מדובר בשלב שלישי של ערכות שבבים מסדרת טקטון-3 ו-סקטון-3 עם השפעה דרמטית על האופן שבו המכונית מנהלת דיאלוג עם תמרורים, צמתים ומשתמשים אחרים בכביש.

"הדור השלישי של השבבים שלנו הוא פריצת דרך הנדסית שאפשרה לנו להשיג פריצות דרך עסקיות", מסר עמוס פרוינד, סמנכ"ל המו"פ של Autotalks. "המהנדסים שלנו הצליחו לתכנן את שבב ה-V2X הראשון שתומך בו-זמנית הן בתרחישי Day1 והן בתרחישי 2 Day. בכך הם מסייעים להגן על משתמשים במכוניות, באופניים, בקורקינטים, לצד הולכי רגל, ויאפשרו עצירה אוטומטית. נוסף על כך, הם מסוגלים לפעול בטמפרטורת סביבה גבוהה, עם צריכת הספק נמוכה והם מוצעים במחיר נוח".

פרוינד המשיך: "ההישגים הטכנולוגיים החדשים סללו את הדרך לפריצות הדרך העסקיות. על בסיס התגובות הנלהבות שקיבלנו, אנחנו מצפים שיצרני רכב מובילים נוספים יאמצו את הארכיטקטורה החדשה וישלבו את שבבי הדור השלישי שלנו בכלי הרכב שלהם. אוטוטוקס תמשיך לספק את החומרה והתוכנה הטובים ביותר בתחום ה-V2X כדי להגן על נהגים, על רוכבי כלי רכב דו גלגליים ועל הולכי רגל".  

בחברה מדגישים שהשיפור המשמעותי בשבבים, בהם מוטמעת תקשורת מתקדמת (דור 5G) ויכולת הבחנה בעצמים גם בתנאי חשכה, טמון ביכולתם למנוע תאונות עם אופניים וקורקינטים, חשמליים או לא חשמליים, שנחשבים לאוכלוסייה פגיעה בכבישים.