$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זה לא היה מוצלח: הציוץ של EA שהכעיס את עולם הגיימינג

"הם 10 אבל הם אוהבים לשחק רק משחקים לשחקן יחיד" - ואז שערי הגיהנום נפתחו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   03.07.22 - 13:10
Getting your Trinity Audio player ready...

EA, למרות היותה אחת מחברות הגיימינג הגדולות בעולם. התחום היחיד שהיא לא מצליחה באופן תמידי הוא, בכל הנוגע להחלטות נכונות. עקב "החלטות" החברה בשנים האחרונו, EA זכתה פעמיים "בחברה הגרועה ביותר באמריקה". היחס שלהם לכותרים ולסדרוות האהובות על גיימרים, לא תמיד יושב טוב עם אותם לקוחות. בין היתר, מודל השירות שלהם, כולל מיקרוטרנזקציות במיוחד במשחקי הספורט שלהם, זכו לביקורת חריפה.

כידוע, החברה תומכת במשחקים מרובי משתתפים עם מודל "Live Service" ידועים לשמצה. בעוד ש-EA לא מתכננת לשנות את הטקטיקה שלה, חשבון הטוויטר הרשמי של EA החליט להתבדח על משחקים לשחקן יחיד על ידי שימוש במם הפופולרי "הוא/היא 10" שהיה פופולרי ב-TikTok לאחרונה.  בציוץ נכתב: "הם 10 אבל הם אוהבים לשחק רק משחקים לשחקן יחיד", ואז שערי הגיהנום נפתחו.

בעוד שהציוץ נועד רק כבדיחה, רבים לא מצאו אותו משעשע והחלו לבקר את החברה. שמות גדולים רבים נכנסו לגל והביעו גם את דעותיהם. תגובת הנגד הייתה בהיקף כזה שהפרופיל של EA בטוויטר נאלץ לקבל את הביקורות. הציוץ הזה מעליב גיימרים שנהנים מכותרים לשחקן יחיד, והוא הרגיז מפתחים רבים בעבר ובהווה שעובדים על משחקי EA. 

ראש Respawn וינס זמפלה, אפילו הגיב באימוג'י של כף היד. לא רק שזמפלה אחראי על זיכיון באטלפילד הכולל את הקמפיין החדש לשחקן יחיד שפותח באולפן EA Seattle, הוא גם יצר את סדרת Titanfall. המצב לשחקן יחיד במשחק נחשב לאחד הקמפיינים הטובים ביותר למשחקי ירירות לשחקן יחיד בשנים האחרונות,  משהו שהרבה מבקרים מסכימים עליו.

עם זאת, מה שהכי מעניין הוא התגובה של מנהל העיצוב לשעבר זאק מומבך מאולפן Visceral Games. לחברה מיוחסת כמה מהמשחקים הנמכרים ביותר של EA לשחקן יחיד כמו Dead Space. בשנת 2015 האולפן נסגר על ידי EA בזמן שפיתחה קוד משחק אקשן-הרפתקאות Star Wars בשם פרויקט Ragtag. מאות עובדים פוטרו, כאשר EA טענה שהסיבה לכך היא כי לא היה יותר עניין במשחקים לשחקן יחיד.

הציוץ הלא מוצלח הזה, ככל הנראה שוב פתח פצעים ישנים. EA לא התנצלה בכנות על הציוץ, אך פרסמה פוסט המשך: "ביקורת ראויה בהחלט, ניקח את ה-L (הפסד) הזה כי שחקני משחקים לשחקן יחיד הם 11". לא בדיוק התגובה המקצועית ביותר. 

ההערה הזו של EA היא כל כך אירונית מכיוון שהיא הבעלים של הזכויות על כמה מהמשחקים הגדולים ביותר לשחקן יחיד. זה מצחיק לחשוב של-EA, מכל החברות הגדולות בתחום יש את החוצפה לומר משהו כזה בהתחשב בכותרי העבר שלהם (הן מרובי משתתפים והן לשחקן יחיד) לא בדיוק היו 10. אין ערובה שמשחק עם מרובה משתתפים יהיה הצלחה. פשוט להסתכל על באטלפילד 2042. משחק זה ביטל את המצב לשחקן יחיד של הזיכיון כדי להתמקד אך ורק במשחק מרובה משתתפים, ותראו איך זה יצא.