יבואנית מותג פולקסווגן צ'מפיון מוטורס החלה לשווק היום (ג') את הדגם המחודש של הפולו GTI בישראל, כמעט שנה לאחר תחילת המכירות של הפולו הסטנדרטית. הרכב ישווק ברמת גימור אחת בלבד כמקובל בדגמי הספורט של הקונצרן ובמחיר של 186,900 שקלים, לא כולל אגרת רישוי בסך של 2,438 שקלים.
בחרטום של הפולו GTI פועם המנוע החזק ביותר בתולדותיה מאז הוצגה הפרשנות הספורטיבית שלה בשנת 1998, המכונית השלישית עם הכיתוב הזה יחד עם גולף ושירוקו. יחידת ה-2.0 ל' טורבו מחלצת הספק מרבי של 207 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ המושגים בטווח שבין 1,500 ל-4,500 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים דו מצמדית שבע מהירויות, המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות. צריכת הדלק, כ-6.8 ליטר בכל 100 קילומטרים.
לפולו תמה ספורטיבית מובחנת, קוסמטית וגם דינמית עם כיול מתלים נפרד מהדגמים הרגילים שכולל גם הנמכה של 1.5 ס"מ בבולמי הרכב ושיפורים במערכת ההיגוי, הבלמים וכן בתגובות המצערת. בתא הנוסעים תמצאו שלל מערכות הגנה אחראיות כולל בקרת שיוט אדפטיבית חכמה שפועלת עד 210 קמ,ש, אך היצרן דאג שגם תחת עומסים גדולים תשמר מידה מסוימת, גם אם סינתטית של חופש להשתעשע איתה בגבולות הנכונים.
בתא הנוסעים מוטיב קלאסי ברוחה ובגווניה של הפולו הספורטיבית ודגמי ה-GTI, הבא לידי ביטוי באמצעות תפרים אדומים בגלגל ההגה, מושבי ספורט, ידית הילוכים ספורטיבית ועוד. המערכת, כמו בפולו הרגילה כוללת ממשקים לאפל ואנדרויד על צג ראשי 8 אינץ' עם מערכת אחורית מסוג MIB דור 3.1, לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 10 אינץ' עם תפריטים שונים המוקדשים חלקם לביצועים, מצלמה אחורית, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת שמע ששה רמקולים ועוד.
סודות השמרנות: פולקסווגן פולו החדשה במבחן דרכים