$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אופל אסטרה, חשמלית ומהירה

המותג הגרמני יפתח מהדורה ספורטיבית ודינמית של האסטרה החשמלית

ניר בן טובים   14.08.22 - 14:22

תגיות: אופל

Getting your Trinity Audio player ready...

למעט כמה הבלחות בהסטוריה הקרובה והרחוקה שלה, אופל מעולם לא נקשרה עם דגמים ספורטיביים בצורה מובהקת, לפחות לא כמו האחיות הצרפתיות שלה מבית סטלנטיס, פיג'ו וסיטרואן. אבל האם כל זה עתיד להשתנות ואופל תהפוך משחקנית רציונלית שמייצרת דגמים טובים ופרקטיים אל ה"ילדה הרעה" בתוך התאגיד הענק? אם לבחון את הדברים שנאמרו לאחרונה על ידי בכירי אופל לכלי התקשורת בצרפת, חובבי ה-GSI וחבילות ה-OPC על דורותיהם רשאים לחמם את כפות הידיים.

בעוד שפיג'ו לא נותנת שום סימן מעודד לגבי עתיד דגמי ה-PSE שהוצגו לפני כמה שנים, שה-508 היא השגרירה הראשונה והיחידה בו, פתאום תשומת הלב מופנית לכוון של אופל אסטרה ספורטיבית וחשמלית 100%. המטה הראשי של אופל ברוסלהיים מדווח כי מאחורי הקלעים נעשית עבודת הכנה על גרסה חשמלית בעלת ביצועים מרשימים על בסיס האסטרה החשמלית הרגילה, שתתחרה ישירות בדגמים "חמי מזג" כמו פולקסווגן Volkswagen ID.3 GTX של הקונצרן. ההספקים ינועו באזור ה-300-320 כוחות סוס לפחות.

"כן, אנחנו עובדים על דברים בקרוב, נלך לכיוון הזה". אומר סגן נשיא באופל, מארק אדאמס. הצהרה זו באה בעקבות הצגת מכונית קונספט של אופל, האסטרה XS שנחשפה לרגל 160 שנים להקמתה של אופל, והינה שיתוף פעולה מיוחד בין סדנת XS לחברת אופל על בסיס גרסת פלאג-אין הייבריד של האסטרה עם כיול דינמי ממוקד, כולל בולמי ספורט, צמגים דביקים ועוד שינויים כאלה ואחרים.

באשר לשאר הבשורות, אופל רוצה לשמור על סגנון "מרמז" ולא אגרסיבי עבור האסטרה החמימה. "יש קו דק בין להיראות ספורטיבית ודינמית, וזה חיובי, לבין להיראות כמותג קשוח ואגרסיבי, שאת זה אנחנו לא רוצים", הסביר המעצב. באשר לכותר, אם הייתה אופל אסטרה חשמלית ספורטיבית טהורה, היא הייתה יכולה לשאת סיומת GSe, שאיכשהו מתחבר גם אל השושלת של ה-GSi המסורתית וגם אל הקונספט החשמלי Manta GSe EletroMOD. רק נזכיר הפעם האחרונה שבה אופל חיזקה את האסטרה הייתה עם גרסת OPC בעלת 280 כ"ס לפני למעלה מעשר שנים. גם גרסת OPC של האינסיגניה הייתה פעילה כמה שנים כולל כאן בישראל לתקופה מאוד קצרה. בהחלט מעניין יהיה לראות כיצד אופל מתפתחת בשנים הקרובות.

את האסטרה החדשה נפגוש בישראל ממש בשבועות הקרובים, כך מסתמן על פי תכנוני היבואנית דוד לובינסקי.