פיג'ו הציגה השבוע גרסה מחודשת, מלוטשת ודינמית יותר של מכונית הסופר מיני 208. החל בשנה הבאה, ה-e-208 תעודכן בטכנולוגיה החדשה של ה-e-308 החשמלית שהוצגה ממש לאחרונה. הטיפול כולל שיפור בהיבט הביצועים של המכונית וכן הגדלת טווח הנסיעה בשיעור של כמה אחוזים. לפי פיג'ו, "עבודה מקיפה על יעילות" מפחיתה את צריכת האנרגיה הממוצעת ל-12 קוט"ש, כך שהתוצאה היא 40 קילומטרים נוספים, נטו.
הגרסה החדשה של ה-e-208 מגיעה עם מנוע חדש בהספק של 115 קילוואט/156 כ"ס, תוספת של 15 קילוואט (20 כ"ס) ומומנט של 27 קג"מ. "פירוש הדבר - הנאה גדולה עוד יותר מהנהיגה, ללא רעידות, ללא רעש, ללא פעולות החלפה, ללא ריח וללא פליטת CO2", אומר היצרן. סוללת הליתיום-יון בנפח 50 קוט"ש מציעה קיבולת אמיתית של 48.1 קוט"ש. הנתונים, על פי ידי היצרן מדברים על 400 קילומטרים במחזור WLTP.
שני סוגי מטענים זמינים עבור ה-e-208 החדשה: המטען המובנה החד-פאזי הסטנדרטי בהספק של 7.4 קילוואט ומטען תלת-פאזי על במסוף רגיל בהספק של 11 קילוואט. בתחנת טעינה מהירה ציבורית, ניתן להטעין את הסוללה של הצרפתיה החשמלית מ-20 ל-80 אחוז בפחות מ-25 דקות עם מתח של עד 100 קילוואט.
בדומה לדגם שלפני כן, ניתן לבחור באחד משלושת מצבי הנהיגה המובנים: Eco, Normal ו-Sport באמצעות כפתור לחיצה בקונסולה המרכזית על מנת להגדיל את הטווח או לחילופין לחדד מעט את הביצועים. עם פונקציית "Active Safety Brake Plus", המופעלת באמצעות כפתור נוסף בבקרות ההילוכים, ניתן להגביר את ההשהיה בעת שחרור דוושת התאוצה על מנת לחלץ מבקרת אגירה האנרגיה נתונים קצת יותר טובים מבעבר, אם כי עדיין מדובר במערכת לא ממש אפקטיבית בהחזרת טווח נסיעה שימושי לסוללה.
ה-e-208 החדשה אמורה לצאת לשוק מתישהו בתחילת השנה הבאה. פיג'ו עדיין לא חושפת פרטים נוספים ומחירים, אך בכל אירופה חלה התייקרות רוחבית במחירי כלי הרכב החשמליים. לכן, הסבירות היא שגם מעבר לים וגם פה אצלנו, קל וחומר לאור העליה הצפויה במיסוי (כ-10% לפחות), ה-208 החשמלית תתייקר מעבר לרף ה-155 אלף שקלים בו היא מתומחרת כיום.