$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טווח נסיעה מוגדל ל-DS3 החשמלי

במסגרת מתיחת פנים קלה שודרגה מערכת ההינע החשמלית

ניר בן טובים   03.10.22 - 11:58

תגיות: DS

Getting your Trinity Audio player ready...

מותג היוקרה DS מבצע שורה לאחרונה של עדכונים. כמו ב-DS7, ה-DS3 מוחקת את כיתוב הקרוסבק מתעודת הזהות המעודכן של 2023 ומציגה מתיחת פנים מינורית, קלה למדי באמצע מחזור חיי הדגם שהוצג בשנת 2019. דיווחים בצרפת טוענים שהיצרן העדיף השקעה מאופקת ב-DS3' אולם מבחינת קבוצת PSA מדובר ברכב שבשלב זה אינו מחייב לשיטתם שינויים טכנולוגיים או ויזואליים מרחיקי לכת.

ואכן, העיצוב המחודש הוא דיסקרטימבחינה חיצונית, והוא נוגע בעיקר למה שקורה בחלק הקדמי; הגריל עוצב מחדש, מורחב ומשופר עם קצוות יהלום שחור או כרום מבריקים בהתאם לגרסה שנבחרת. פנסי ה-LED החדשים מציעים עיצוב חד יותר ובעלי אופי יותר דינמי וחושפים חתימת אור חדשה. חידוש נוסף באבזור החיצוני טמון בהצמדת התאורה האדפטיבית החכמה כבר לחבילות הבסיס.

בחלק האחורי, שינויים ממוקדים יותר. בדומה לדגמים החדשים יותר שורטטה מאחור חתימת DS Automobiles על גבי רקע שחור שעושה את החיבור בין שני הפנסים בירכתיים. עיצובי חישוקים חדשים זמינים גם ב-17 ו-18 אינץ' ושני צבעים חדשים של 'דיווה אדום' ו'אפור מבריק' משלימים את המהפך החיצוני.

בפנים, הותקן הגה חדש, המקבץ יחד את פקדי הסיוע לנהיגה וכפתורי המידע והבידור. מסך מרכזי חדש בגודל 10.3 אינץ' הניתן להתאמה אישית ב-12 תמות מוצע כעת עם סייען קולי DS Iris Systeme. זאת ועוד, סיוע בחניה עם ראייה של 360° מעשיר את רמת ההגנה, מפרט Rivoli כולל מושבי עור חדשים עם טקטסורה כהה בליווי עיצוב שחור בזלת בסגנון שריון צב.

גולת הכותרת היא התגבור שמקבלת גרסת ה-DS3 E-Tense. ה-DS3 החשמלית שודרגה עם מנוע חדש בהספק של 115 קילוואט (156 כוחות סוס) ומומנט של 27 קג"מ, המופעל על ידי סוללה חדשה של 54 קילוואט שעה (50.8 קילוואט שימושי), כלומר עד 402 ק"מ של אוטונומיה לפי מחזור נהיגה WLTP או אפילו יותר מ-500 ק"מ בתנאים עירוניים, כך הם מצהירים. צריכת האנרגיה שעליה הכריז היצרן היא 12.6 קוט"ש/100 ק"מ. בסך הכול מדובר בתוספת ניכרת לעומת הרכב הנוכחי שטווח הנסיעה הרשמי שלו הוא כ-300 ק"מ. 

DS מוסיפים כי הסוללה החדשה מבוקרת טמפרטורה על ויסות תרמי, באמצעות זרימת נוזלים ומשאבת חום המאפשרים טעינה מהירה יותר מבעבר, אוטונומיה משופרת ובכלל שרידות טובה יותר בתנאים שונים. כסטנדרט, המטען המשולב של המכונית מסוגל לקבל מתח של 100 קילוואט בטעינה מהירה (0 עד 80% ב-25 דקות) ו-11 קילוואט בזרם של מסוף רגיל בקופסא ביתית (0 עד 100% תוך 5 שעות).

ה-DS3 החדשה נמכרת כעת באירופה החל ב-30,100 אירו בגרסת בנזין PureTech 100 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית שש מהירויות. גרסת ה-E-tense החשמלית לעומת זאת, מתחילה ב-41,700 אירו. היא תגיע לארץ בשנה הבאה. כיום היא מתומחרת על ידי דוד לובינסקי ב-200 אלף שקל.