$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הצצה ראשונה: קופרה הציגו את טראמר

המותג הספרדי חשף את גרסת הייצור הסופית על רצפת ההרכבה בהונגריה

ניר בן טובים   05.12.22 - 11:56

תגיות: קופרה

Getting your Trinity Audio player ready...

מותג הספורט הספרדי Cupra חשף את ה-Terramar החדש בגיור, הונגריה בפני עובדי המקום והמנהלים. מפעל אאודי הונגריה משתרע על שטח נרחב באחד מאזורי התעשייה החשובים במדינה, וייצר עבור קופרה את הקרוסאובר הספורטיבי לצד מקבץ רכבי אאודי שמורכבים במתחם, כגון ה-Q3, עימו חולק רכיבים. רכב הכביש שטח, יורשו של קופרה אטאקה ישווק עם מנוע בעירה קונבציונלי וכרכב פלאג-אין, כאשר לפי דיווחים בספרד עתיד לרדת מפס הייצור מ-2024 (בתחילתה).

"אנחנו מורדים עם חזון גדול וחשיבה לא שגרתית, וביחד נשיג דברים גדולים", אמר מנכ"ל חברת קופרה, וויין גריפית'ס, אותו פגשנו גם פה בישראל בראיון מיוחד לפני כמה חודשים, לקראת חשיפת הטרמאר. "הדגם הזה משלב רגש, קרירות וספורטיביות עם חשמול ולוקח אותנו הלאה לשוק רכבי הכביש שטח, באחד הסגמנטים הצומחים ביותר באירופה".

ה-Terramar הוא "דגם מעורר השראה" ו"חלק חזק מהעתיד של ייצור הרכב שלנו", אומר הבוס של אאודי הונגריה, אלפונס דינטנר. הוא הדגיש את ההיערכות היסודית של המפעל לייצור הדגם: "נעלה אותו לכביש באיכות הגבוהה ביותר שיש בידינו". המפעל ההונגרי של אאודי פעיל מ-1993, הוא אחראי להפצת 33 מיליון מנועים (כולל מנועי ה-2.5 ל' עטורי השבחים), ומ-1998 ועד היום מעל מיליון כלי רכב עזבו את שעריו.

מה אנחנו יודעים על טראמר? לא המון. המידע ברובו טרם פורסם. מדובר בקרוסאובר משפחתי קלאסי באורך 4.5 מטר על רצפה מודולארית משופרת שבגרסת הפלאג-אין שלו יוכל לנסוע למרחק של 100 קילומטרים רק על הסוללה.  השקת ה-Terramar, שנקרא על שם עיירת חוף ליד סיטגס, לשווקים הנבחרים שלו - כמו תחילת הייצור, מתוכננת לשנת 2024. הדגם הוא חלק מאסטרטגיית החשמול של Cupra עד 2025, יחד עם המכונית הקטנה UrbanRebel ורכב הכביש שטח הנוסף, Tavascan - שניהם כלי רכב חשמליים 100%.

לקופרה כבר יש מכונית חשמלית אחת בארסנל בשם בורן, כידוע. המכונית הייתה מיועדת להתבשל תחת מטריית סיאט, אך אלה, בעיקר בשל הרצון להשאר נגישים כלכלית, ימשיכו בשלב ראשון להתמקד במנועים רגילים ומחושמלים בצורה חלקית. הטרארמר מצידו ממוצב איפשהו בין פולקסווגן לאאודי, כך שהוא יקר משמעותית מרף המחירים של סיאט. קופרה עתידים לייצג את עידן החשמל של סיאט, ולפי התחזיות יביאו לקבוצת סיאט תוצאות כלכליות טובות יותר בטווח הארוך מאשר החברה האם.