דווקא יגואר I PACE, שהיה בין מובילי המהפכה החשמלית של מותגי היוקרה, ואף גרף למדפים של היצרנית מעל 90 תארים שונים, כולל רכב השנה באירופה 2019, קצת נחבא אל הכלים בשנתיים האחרונות. אין לכך נימוק מיוחד, פרט אולי לעובדה שאירופה וגם ישראל מופגזות רכבי חשמל חדשים ומותגים סינים מדי יום, משל נדמה שכל שעה נוסד לו יצרן רכב חדש מהמזרח הרחוק. מתחילת שיווקו נמסרו באירופה יותר מ-40 אלף יחידות של הדגם.
מתיחת הפנים של ה- I PACE מבוקרת וזהירה, ולכן ביגואר נוקטים בגישה שמרנית בכל מה שכרוך בטיפול הקוסמטי והפנימי שלו. מהתמונות החשוכות שפורסמו קצת קשה לפענח מה נעשה שם, אבל נראה שהגריל הקדמי מעודן יותר ויגואר בוחרת בלוגו חדש וגוונים חדשים ואחידים כדי ליצור מראה נקי יותר, כמו למשל מסגרות החלונות המושחרות וידיות הדלתות. כן התווספה חבילת R-דינייק על שלוש רמות גימור כגון S, SE ו-HSE, וכן עודכן בצבע סאטן מאטלי על בסיס אפור.
בתא הנוסעים מדובר במקצה מאוד מצומצם שרובו מרוכז במה שלא רואים אלא רק מדווחים. יגואר שומרים על מה שעובד עם מערכת ראשית 10 אינץ' על תשתית PIVI PRO ורק מכווצים מעט את בקרת האקלים, מעדכנים את ממשקי האפל ואנדרויד האלחוטיים וכן בקרת התפעול הקולית הורחבה. עוד אומרים ביגואר שנעשו שיפורים בעדכונים מרחוק, או OTA כך שניתן יהיה לבצע לו שיפורים טכנולוגיים באופן מיידי, כך שהוא תמיד יהיה צמוד למתחרים שלו.
המערכת החשמלית של ה- IPACE נושאת סוללת 90 קווטש שמציעה מרחק מרבי של 470 קילומטרים במחזור WLTP תקני. לבקרת המתח שלו אפשרות לטעינה אולטרא מהירה שמאפשרת להחזיר לסוללה 127 קילומטרים ברבע שעה. מי שיבחר להטעין בבית בקופסת 11 קילוואט יוכל להשיב 53 קילומטרים ב-60 דקות, ועד 8.6 שעות עבור טעינה מלאה. במסופים של 7 קילוואט יהיו לכם 35 קילומטרים זמינים אחרי שעה בלבד, ועד 12 שעות לסוללה 100%.
הביצועים נותרו ללא שינוי מהותי: הספק המנועים החשמליים (הנעה כפולה) הוא 400 כ"ס ו-70 קג"מ המאיצים בו ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות. מהיבואנית לישראל חברת המזרח נמסר כי הרכב יגיע לארץ ברבעון השני של שנת 2023. המחיר הנוכחי שלו בארץ הוא כ-660 אלף שקל.