$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פולסטאר 2 - הנעה אחורית וטווח מוגדל

מסגרת חידושים טכנולוגית למכונית החשמלית היוקרתית של פולסטאר

ניר בן טובים   25.01.23 - 11:47

תגיות: פולסטאר

Getting your Trinity Audio player ready...

כמעט ארבע שנים אחרי שהוצגה, מקבלת פולסטאר 2, מכונית הסדאן החשמלית של קבוצת וולוו-ג'ילי, מתיחת פנים המיישרת קו בכמה מישורים - טכנולוגי, ויזואלי וכן בטיחותי. הבשורה העיקרית פה טמונה בשינוי שיטת ההנעה, הגדלת הטווח ותגבור העוצמה, תוך יישור קו קוסמטי עם ה-SUV החדש פולסטאר 3 (שטרם יצא לשווקים המובילים).

כדי לתת מענה למגוון רחב של לקוחות, ומול תחרות מאתגרת, פולסטאר משיקה את דגם 2024 עם ארבע גרסאות מובחנות: מנוע כפול על בסיס חבילת ביצועים, גרסת טווח ארוך, גרסת מנוע יחיד וכן גרסה סטנדרטית. כל הדגמים מצוידים בסוללת 82 קווטש מלבד הדגם הבסיסי יותר לו סוללת של 69 קווטש, פרי פיתוח LG. הקוריאנים חיזקו את יכולת הטעינה כך שהזנת המתח מסוגלת לקבל כעת על 205 קילוואט בדגמים הבכירים ו-135 קילוואט בדגם הבסיסי.

במספרים זה נראה ככה: גרסת טווח ארוך 'פרפורמנס' לה שני מנועים חשמליים מגיעה עם 476 כ"ס, 75 קג"מ ו-592 קילומטרים מרחק נסיעה, ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 ש'. גרסת הטווח הארוך הרגילה מסתפקת ב-421 כ"ס ו-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. מנוע יחיד מפיק 300 כ"ס, 50 קג"מ ומרחק נסיעה מרבי של 635 קילומטרים, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות. הדגם הבסיסי ביותר - על הנעה אחורית (כפי שנעשה בגרסאות של וולוו XC40 החשמלי), מייצר 272 כ"ס במקום 231 כ"ס בגרסת ההנעה הקדמית היוצאת, ומרחיק ל-528 קילומטרים עד התרוקנות הסוללה, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות.

האבזור התקני של הפולסטאר 2 עבר שינויים מיני יסודיים, מצויד כעת עם מספר מערכות סיוע לנהג שהפכו סטנדרטיות, כגון התרעה על שטח מת במראות הצד עם סיוע בהיגוי, בקרת שמירת נתיב אקטיבית, הימנעות אקטיבית מהתנגשות בנסיעה לאחור, מצלמות היקפיות 360 מעלות ועוד. מטען הטלפון הסלולרי האלחוטי הוא גם סטנדרטי, וכן נאמר שהמערכת האחורית מבוססת האנדרויד (פולסטאר היו חלוצים בתחום זה) שופרה במהירות ופקודות.

ויזואלית, הפולסטאר 2 מצויד בקומץ אלמנטים עיצוביים מדגם ה-פולסטאר 3, במיוחד בחזית; ה-Polestar 2 מקבל חוטם סגור הדומה לזה של ה-Polestar 3, מה שמכונה בחברה - SmartZone. בפאנל חצי סגור זה, פולסטאר הסתירה, בין היתר, את המצלמה הפונה קדימה והמכ"ם. קודם לכן זה נעשה עם ה'גריל' בעל הדוגמא המשובצת כזכור. חדשות נוספות מגיעות בדמות חישוקי סגסוגת חדשים בגודל 20 אינץ' בלעדית עבור דגם הביצועים.

"בדרך כלל בתעשיית הרכב, מתיחת פנים מציגה שינויים חזותיים שטחיים שלעתים קרובות הורסים את הכוונה המקורית של התמה העיצובית של המכונית. עם שנת הדגם החדשה של Polestar 2, ירדנו מתחת לפני השטח ושדרגנו רכיבים טכניים ומכניים משמעותיים של מערכת ההינע החשמלית. זהו ה-Polestar 2 הטוב ביותר עד כה, ועם העיצוב הקדמי המעודכן עם ה-SmartZone החדש, גם הדגם הטוב ביותר", כך מנכ"ל החברה תומאס אינגלאת'.

המחירים לפולסטאר 2 המעודכנת, נניח בהולנד, שחולקת איתנו לא מעט השקות מקבילות בזמן האחרון, מתחילים ב-51 אלף יורו לדגם הבסיסי ביותר ועד 67 אלף יורו לגרסת הביצועים. פולסטאר מיוצגת בארץ על ידי יבואנית רכבי וולוו 'מאיר', וכיום מתומחרת החל ב-255 אלף שקלים. הדגם החדש יהיה זמין בהמשך השנה.