$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חידושים בשברולט טריילבלייזר

גרסת 2024 מאמצת הופעה מעודכנת ושדרוגים בחווית המשתמש בתא הנוסעים

ניר בן טובים   12.02.23 - 12:36

תגיות: שברולט

Getting your Trinity Audio player ready...

שברולט הציגו מתיחת פנים קלה לקרוסאובר הקומפקטי טריילבליייזר (הוצג ב-2021) שרובה מרוכזת בממשקים הפנימיים שלו, חבילות האבזור והבטיחות וקצת פחות בצד הביצועי - שנשאר פחות או יותר כמו בדגם הנוכחי ומסתייע במנועי בנזין קטני נפח מסורתיים לגמרי. זהו מקצה שדרוגים לשנת הדגם 2024, כך שסביר שנראה אותו בישראל בהמשך השנה.

במסגרת מתיחת הפנים שלו, הטריילבלייזר נושא חזית מעודכנת (אזור השבכה), פגושים חדשים וחישוקים חדשים, וכמו כן יהיו לו כמה גוונים חדשים על בסיס ירוק ונחושת ושינויים קוסמטיים ממוקדים באזור הזנב וקשתות הגלגלים. פרט לכך, לא תראו בו עד המון שינויים מרחיקי לכת ביחס לדגם שלפני מתיחת הפנים אבל בשברולט אומרים שהוא נראה גדול יותר בזכותם. 

תא הנוסעים הוא המקום בו תרגישו את השינויים החשובים ביותר; כל מערך המדיה עבר רפורמה קטנה עם שימוש בצג מוגדל ל-11 אינץ' במקום  8 אינץ' וברשימת התוספות שלו גם ממשקי אפל ואנדרויד אלחוטיים בין היתר, וכן תוספות אחרות בדגמים בכירים יותר כמו משטח טעינה אינדוקטיבי ונקודת אינטרנט אלחוטי. הדגמים הסטנדרטיים כוללים גם בצד הבטיחות מערכות בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, מרכוז נתיב ותאורה אדפטיבית.

ברחבת המנועים שלו תמצאו את אותן יחידות כוח: 1.2 ל' טורבו 137 כ"ס, 1.3 ל' טורבו 155 כ"ס, בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה ותיבת הילוכים תשע מהירויות והנעה כפולה בדגמים שנמכרים בקצה העליון של טווח המחירים שלו.  בארה"ב הוא נמכר לאחר מתיחת הפנים תמורת 25 אלף דולר לדגמים הבסיסיים. בישראל הוא משווק כיום מ-163 אלף שקל בדגם שלפני העדכון, ואת גרסת 2024 נראה בארץ בסוף השנה הנוכחית, כך מסרה ל'עולם הרכב' היבואנית UMI.