אסטון מרטין מחויבת אמנם לרכבי בנזין נוהמים ומסעירים, אולם בד בבד היא ממשיכה לעבוד על המכונית החשמלית הראשונה שלה. מידע נוסף על כך ועל רכבים חשמליים למחצה ייחשפו בלעדית בפני הדירקטוריון של החברה בחודש הקרוב. הסנונית אמורה לצאת לשוק בשנת 2026, אמר לאחרונה לורנס סטרול בראיון לכלי התקשורת באנגליה, אך עם זאת, הוא ציין שהביקוש לרכב חשמלי מקבוצת אסטון מרטין אינו גבוה בשלב זה.
המכונית החשמלית המתוכננת היא "מוצר חדש" על "פלטפורמה חדשה". המשמעות, אסטון מרטין לא תנצל רצפה קיימת שתעבור התאמה אלא תגבש שורה של פתרונות טכנולוגיים. לדברי מנהל מערך הייצור הראשי מרק רייכמן, הטכנולוגיה לא אמורה להגיע מקבוצת ג'ילי הסינית, שהגדילה לאחרונה את אחזקתה באסטון מרטין ל-17%. "אתם תראו שיש לנו מטרה אחרת; יש לנו משהו אחר לגמרי בראש מהטכנולוגיה שכבר קיימת", אמר המנהל הטכני רוברטו פדלי. "הרעיון הוא שההנעה החשמלית אינה רק הנעה נטו, אלא דינמיקה של רכב חדש. יש לנו בראש מפת דרכים משלנו".
היו השערות שאסטון מרטין תשען על טכנולוגיה של מרצדס. החברה משטוטגרט השקיעה הרבה כסף באסטון מרטין ובכוונתה להגדיל את אחזקתה ל-20%. אולם אסטון מרטין תרצה לפתח פתרונות הנעה בעצמה, כלומר מקוריים בחלקם עם קצת עזרה ממיקור חוץ. כדי להאיץ את התכנית הגיעה להסכמות שיתוף פעולה עם ענקית הסוללות האנגלית Britishvolt. השותפים מתכוונים לפתח טכנולוגיה שתיישר קו עם רף הביצועים המחמיר של המותג.
בינתיים, סטרול, רואה פוטנציאל גדול יותר בהיברידיות פלאג-אין. לדעתו,טכנולוגיית כלאיים, המשלבת מנועי בעירה וטכנולוגיה חשמלית כדי לספק יותר כוח ואפשרות לנהיגה חשמלית בחבילה אחת "תגיע גם מעבר ל-2030." מכונית הפלאג-אין ההיברידית הראשונה של היצרן הבריטי תהיה גרסת הקצה וולהלה, שאמורה להיות מושקת בסוף 2024.
סטרול שואף להגיע ל-10,000 כלי רכב בשנה, לפי הזמנה עם רשימת המתנה של 18-24 חודשים. בשנת 2022 ייצרה החברה 6,400 כלי רכב. בעתיד הוא אומר, תמיד יש לייצר "10% פחות" עותקים של דגם מבוקש על מנת לשמור על ערכים שיוריים גבוהים ולהבטיח "חווית יוקרה". עוד הוא אומר "אני עוסק ברווחים גולמיים גבוהים יותר - לא בנפח. זו מותרות", אומר המנכ"ל. "החזון והחלום שלי הוא שאסטון מרטין תשלב יוקרה במיוחד עם ביצועים גבוהים, תוך הוצאת שיווק וטכנולוגיה מפורמולה 1".