$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סוף הדרך: ב.מ.וו M3CSL בארץ

אחת ויחידה. גרסת הביצועים הקיצונית ביותר של BMW סדרה 3

ניר בן טובים   20.07.23 - 10:52

תגיות: BMW

Getting your Trinity Audio player ready...

דלק מוטורס הצליחה להגיע להסכם עם המטה הבווארי במינכן ותשווק בישראל יחידה אחת בלבד של ב.מ.וו M3CSL - מכונית הספורט סדאן הטובה ביותר בעולם, לדעת רבים - והחזקה ביותר בתולדות שושלת ה-M3 על דורותיה מאז שהוצגה בתערוכת ז'נבה 1985. המחיר תמורתה בישראל יעמוד על 1.15 מיליון שקלים, צבועה בגוון מט לבן. לכו על זה.

ה-CSL, ראשי תיבות ל-Coupe sport licht כשמה כן היא, לא רק חזקה אלא גם קלה ביותר בזכות שימוש בתרכובות קרבון בפנים ובחוץ. היא מובחנת עיצובית בחישוקי M, ספויילרים, כנפים, גריל כליות קדמי נטול מסגרת עם דגשים אדומים ועוד. כסטנדרט מצוידת תאורת לייזר קדמית, תאורת יום צהובה בהשראת רכבי ה-GT התחרותיים של היצרן ויציבה נמוכה ושרירית, כיאה למכונית מסלול אשר כשירה לתקוף גם את הכביש הציבורי.

אז מה בקרביים? מנוע 3.0 ל' טורבו שש בוכנות בשורה, בהספק מרבי של 550 כ"ס ו-66 קג"מ. היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ומהירותה המרבית אינה מבוקרת, כך שניתן להעפיל (בדרך לפקק ברוקח) עד 302 קמ"ש. ב.מ.וו שיפרה אלמנטים רבים במכללים התומכים ובין היתר מספרים על העלאת לחץ הגדישה מ-1.7 ל-2.1 באר וכיול מחדש של מחשב המנוע. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת 8-מהירויות אוטומטית.

ברשימת האבזור: דפרנציאל אחורי M אקטיבי עם מצבי אחיזה ומשיכה, בלמי M, מתלים של חטיבת המירוצים עם מספר מצבי קשיחות, מערכת פליטה מסוג M עם ווסת קול, ותא נוסעים חדש לגמרי עם צג קמור ומערכת הפעלה אחורית דור 8. בנוסף, מערכת שמע 16 רמקולים של הרמן קרדון תנעים את זמנכם בעמידות ממושכות וכן היא מצוידת בכל סייעני הבטיחות האפשריים.