$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קאן-אם חושפת: מאבריק R חדש עם 240 כ"ס

קאן-אם מציגה את המאבריק R החדש לשנת 2024, עם מנוע ליטר שמספק 240 כ"ס וגיר DCT כפול מצמדים; צפוי להגיע לישראל במהלך השבועות הקרובים

אסי ארנסון, פול גז   22.08.23 - 13:32
Getting your Trinity Audio player ready...

קאן-אם חושפת באירוע מושקע את המאבריק R החדש של 2024, עם מנוע המספק 240 כ"ס, גיר DCT כפול מצמדים חדש, מכלולי שלדה משופרים ואלקטרוניקה מתקדמת.

אחרי המאבריק X3 של שנת 2022, שהפיק 200 כ"ס, בקאן-אם חושפים את המאבריק R של 2024 המפיק 240 כ"ס אימתניים. למאבריק R מנוע רוטאקס עם שלושה צילינדרים בשורה המספקים 240 כ"ס מנפח של 999 סמ"ק,. ההספק מתקבל בעזרתו של מגדש טורבו השומר על לחץ גדישה תמידי, וכמובן מערכת הזרקת דלק מתקדמת. את תמסורת הווריאטור המוכרת מחליפה מערכת DCT (ר"ת Dual Clutch Transmission – תמסורת כפולת מצמדים) עם שבעה מהירויות. את ההילוכים ניתן להחליף בצורה אוטומטית או בשליטה ידנית דרך מנופים ליד ההגה.

למנוע שלושה מצבי ניהול – רגיל המחליף את ההילוכים במהירות מנוע שבין 3,500 ל-4,500 סל"ד, 'ספורט' שמושך את ההילוכים עד ל-8,500 סל"ד, וספורט+ המחליף באותו הסל"ד אך סוגר אלקטרונית צילינדר אחד להעצמת לחץ הטורבו ופותח אותו מחדש במצב של מצערת מלאה. תגובת המצערת היא החדה ביותר במצב זה.

יש שלדה חדשה, חזקה וקלה יותר אשר מאפשרת גם נהיגה שקטה וחלקה יותר. יש בולמי פוקס (2.5 PODIUM מלפנים ו-3.0 PODIUM מאחור) עם מהלכי גלגל של 63 ס"מ מלפנים ו-66 ס"מ מאחור, ומרווח גחון של 43 ס"מ. הבולמים האלקטרוניים מאפשרים 200 שינויי כיוונון בשנייה, בהתאם לתוואי השטח. יש חישוקי 16″ ובלמי דיסק בקוטר 265 מ"מ מלפנים ו-255 מ"מ מאחור. יש מסך TFT בגודל 10.25″ עם קישורית לסלולר, שיקוף אפליקציה, מסך ניווט ומצלמות דרך מלפנים ומאחור. למאבריק R גם תאורת LED מובנית חכמה המאירה לכיוון הפנייה.

הקאן-אם מאבריק R צפוי להגיע לישראל בתחילת חודש ספטמבר הקרוב במספר רמות גימור, כאשר מחיר יימסר בסמוך להשקה.