$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קאדילק CT5-V מתעדכנת, אבל לא בביצועים

גרסאות הקצה הספורטיביות של ה-CT5 עברו גם הן מתיחת פנים ומציגות עיצוב מעודכן ותא נוסעים כמעט חדש, אבל ללא שינוי ביחידות ההנעה

רן סגל   25.01.24 - 12:10
Getting your Trinity Audio player ready...
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

קאדילק CT5 הוצגה לראשונה בתחילת 2019 כאשר לפני 4 חודשים עברה מכונית המנהלים היוקרתית מתיחת פנים. כעת הגיעה תורן של הגרסאות הספורטיביות, CT5-V ו-CT5-V Blackwing לעבור מקצה שיפורים דומה. הרענון נוגע לעיצוב החיצוני, תא הנוסעים, יש שיפור טכנולוגי מסוים, אך ללא עדכון ליחידות ההנעה. מהיבואנית UMI נמסר כי בשלב זה טרם ידוע צפי ההגעה של קאדילק CT5-V המחודשת לישראל.

עיצוב
חזית ה-CT5-V עודכנה בצמד יחידות תאורה שהחליפו את אלו הצרות, כאשר כעת תאורת היום במקשה אחת וחודרת אל עבר הסבכה הקדמית שהורחבה קלות, אל הכנפיים ועמוד אל תחתית הפגוש שזכה גם הוא לעדכון בסגנון ראשי חץ. גם מאחור ישנן יחידות תאורה מעודכנות, דלת תא המטען עודכנה כאשר לוחית הרישוי עלתה מהפגוש אל מרכזה ובהתאם התעדכן קלות גם הפגוש האחורי.

מבפנים נפגוש כעת מסך דיגיטלי ענק בגודל "33 ללוח מחוונים ומסך מולטימדיה (לעומת "12 ו-"10, בהתאמה, טרום מתיחת הפנים), זאת בדומה למה שהוצג בגרסה הרגילה של ה-CT5. גם עיצוב דיפון הדלתות התעדכן, כאשר חלקה העליון מקבל עיצוב זוויתי יותר ופקדי החלונות במשענת היד מוטים כעת באלכסון.

הנעה
בסעיף ההנעה אין חדש תחת השמש, ולא מדובר בחדשות רעות, שכן ה-CT5-V מצוידת במנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר המספק 360 כ"ס ומניע את כל הגלגלים, ואילו גרסת ה-Blackwing כבר עולה שלב עם מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר ומגדש על המספק 668 כ"ס המניעים את הגלגלים האחוריים. לשני המנועים משודכת תיבה אוטומטית עם 10 הילוכים או בגרסת ה"בלאקווינג" גם אפשרות לבחור בתיבה ידנית עם 6 הילוכים.

כמו כן בקאדילק מציינים כי מערכת תיעוד הביצועים עודכנה וכוללת ממשק וגרפיקה חדשים, כלי לניתוח הקפה במסלול, טיפים לשיפור הזמנים, גישה להצגת קטעי וידאו רלוונטיים, מערכת טלמטריה, נתוני ביצועים הניתנים להצגה בתצוגה העילית וגישה לאפליקציית AliveDrive  לניתוח ביצועי הנהיגה.

עוד נמצא את מערך הבולמים המגנטיים המוכר של קאדילק, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני, בלמי ברמבו ב"בלאקווינג" ועוד. בבטיחות, מערכת ה"סופר-קרוז" עודכנה עם מערכת ניטור נהג משופרת.

 צפו בוולוג מסלול עם הקאדילק CT5-V Blackwing:

*** עולם הרכב של ערוץ הספורט משיק ערוץ WhatsApp חדש בו נעסוק בכל מה שקורה בתעשיית הרכב העולמית, שוק הרכב המקומי וגם בספורט המוטורי, עם ידיעות שיגיעו אליכם היישר ממערכת "עולם הרכב".
הצטרפו בלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו ללחוץ על הפעמון ***