ניסאן ג'וק, רכב פנאי קטן שקנה לו קהל לקוחות נאמן, עבר מתיחת פנים בפברואר השנה וכבר הגיע לישראל. העיצוב החיצוני עבר עדכון קל, בעוד תא הנוסעים שודרג משמעותית. גם רשימת האבזור עודכנה ובהתאם המחיר התייקר בגרסת הבנזין ב-2,500 שקל בלבד וב-4,500 שקל בגרסתו ההיברידית.
יחידות הנעה
ניסאן ג'וק ימשיך להציע מנוע טורבו-בנזין צנוע בנפח 1.0 ליטר (3 צילינדרים) ובהספק של 114 כ"ס. השידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.4 ק"מ לליטר.
לצד מנוע הבנזין תוצע גם יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת. מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר (4 צילינדרים) וסיוע מנוע חשמלי (49 כ"ס) עומד ההספק המשולב על 143 כ"ס. המנוע משודך לתיבה אוטומטית חכמה (המשלבת בין 2 הילוכים למנוע החשמלי ו-4 למנוע הבנזין, ליצירת התאמה אופטימלית), ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר.
מסך מולטימדיה ולוח מחוונים דיגיטלי חדשים
רמות גימור
אין שינוי בשמות רמות הגימור, אך ישנם כמה הבדלים ברשימת האבזור. כך למשל גרסת הכניסה "אסטנה טק" תציע כעת לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מסך מולטימדיה "12.3 ("8 בעבר), משטח טעינה אלחוטי, קישורית אלחוטית לאפל קארפליי, שקעי USB מאחור, ריפוד בד משולב עור (בעבר רק בהיברידי). אלו מצטרפים לכניסה והנעה ללא מפתח, מראה נגד סנוור, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, בלם יד חשמל עם "אוטו הולד", חישוקי "17 ועוד.
רמת הגימור "אסנטה טק TT" מוסיפה כמובן צביעה דו-גונית וגם פנסי ערפל לד וחישוקי "19.
גם מערך הבטיחות השתדרג עם תוספת מערכת ניטור נהג, זאת לצד כל המערכות המקובלות כיום וכן מערכת זיהוי תמרורים ואורות גבוהים אוטומטיים.
רמת הגימור N-Sport בעלת מראה ספורטיבי מבחוץ ומבפנים לא הגיעה לישראל.
אין שינוי ביחידות ההנעה
ניסאן ג'וק המחודש – מחירון:
ניסאן ג'וק 1.0 בנזין, ברמת גימור Acenta Tech יעלה 144,990 שקל
ניסאן ג'וק 1.0 בנזין, ברמת גימור Acenta Tech TT יעלה 149,990 שקל
ניסאן ג'וק 1.6 היברידי, ברמת גימור Acenta Tech יעלה 158,990 שקל
ניסאן ג'וק 1.6 היברידי, ברמת גימור Acenta Tech TT יעלה 163,990 שקל