$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
דרמה באישום נגד פלדשטיין: יעמוד לדין בגין פגיעה בביטחון המדינה
21.11.24
כמעט 0 מעלות בירושלים: הכל על גל הקור שיגיע בשבוע הבא
21.11.24
עינב בובליל יוצאת להגנת ספיר בורגיל: "כאב של מישהו אחר לא מקטין את הכאב של כל המדינה"
21.11.24
צווי המעצר בהאג: התיירים הישראלים לא צריכים לחשוש
21.11.24
מגן על: לנד רובר דיפנדר OCTA נחשף
לנד רובר חשפה את גרסת הקצה של הדיפנדר עם מערך מתלים אקטיבי, מערכת בלימה של "ברמבו" והספק של 635 כ"ס. מה עוד צריך לדעת?
רן סגל
03.07.24 - 10:30
תגיות:
לנד רובר
,
לנד רובר דיפנדר
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
מזה כמה חודשים לנד רובר משחררת טיזרים שונים לגבי גרסת השטח הקיצונית של הדיפנדר, ועכשיו סוף סוף חרושת הספקולציות הגיעה לסיומה והיצרנית הבריטית (כן כן, בבעלות טאטא ההודית) חושפת את הפרטים המלאים על הדיפנדר OCTA שיתחרה בגרסאות השטח הקשוחות של הרוביקון 392 של ג'יפ רנגלר והראפטור של פורד ברונקו. שמה של גרסה זו מבוסס על צורת ה'אוקטהדרון', צורת יהלום תלת ממדי בעל 8 פאות ונבחרה כדי להדגיש את הקשר ליהלום - החומר הטבעי הקשה ביותר בטבע וגם מוכר בנדירותו. מחברת "המזרח", יבואנית לנד רובר בישראל, נמסר כי הדיפנדר OCTA יהיה זמין לרכישה בישראל במהלך 2025, אך בשלב זה טרם נקבע המחיר ומועד ההגעה המדויק.
לנד רובר דיפנדר OCTA: יתחרה ברנגלר רוביקון ובברונקו באדלנדס
מבחינת העיצוב החיצוני אין הרבה הבדלים בין ה"אוקטה" לשאר גרסאות הדיפנדר. ישנן סבכות שונות בחזית וגימורים מושחרים, בתי גלגלים מורחבים לטובת צמיגים גדולים יותר (כעת הוא גבוה ב-2.8 ס"מ ורחב ב-6.8 ס"מ לעומת דיפנדר מקביל), נמצא גם מגן גחון מאלומיניום ובגימור מושחר, ותגיות OCTA בחזית, בצידי הרכב וגם בתא הנוסעים שקיבל מושבים בסגנון ספורטיבי. נוספו שני צבעים יעודיים לגרסה זו – ירוק מט ונחושת וחישוקי "20 או "22 ייחודיים. מאחור ישנם גם כן גימורים מושחרים וצמד יציאות אגזוז כפולות של מערכת הפליטה האקטיבית להגברת הסאונד הספורטיבי. מה שמוביל אותנו אל יחידת ההנעה.
מנוע V8 עם 635 כ
מבפנים אין הרבה הבדל, אבל יש מושבים בסגנון ספורטיבי
בלנד רובר ציידו את הדיפנדר OCTA בגרסה העדכנית של מנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטר עם סיוע מיקרו-היברידי ושני מגדשי טורבו, כשבריינג' רובר למשל הוא מפיק 530 כ"ס, אך כאן ההספק מזנק ב-105 כ"ס ומתייצב על 635 כ"ס כשנתון המומנט עומד על 76.4 קג"מ. אל המנוע משודכת תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ועם בקרת השיגור ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.0 שניות.
מערכת 6D Dynamic עוזרת לו להישאר מאוזן
הדיפנדר-על זכה לשדרוגים כמעט בכל מכלול. למשל ישנו מערך מתלים עם גיאומטריה חדשה ומערכת 6D Dynamic הכוללת קישורים הידראוליים ובולמים אקטיביים עם מערכת בקרת גובה וגלגול שתסייע לו להישאר מאוזן במצבי האצה, בלימה ובעיקולים. בנוסף ישנה מערכת בלימה משודרגת של "ברמבו" עם דיסק 400 מ"מ מלפנים, הגה עם "משקל" כבד יותר וכיול מהיר יותר להיגוי וצמיגים בקוטר "33 עם צמיגי גודייר Advanced All-Terrain. אל בורר מצבי הנהיגה המוכר מצטרף מצב חדש – OCTA כמובן, שהוא מצב נהיגת שטח ייחודי לגרסה זו לאור שלל השדרוגים שעבר הרכב.