מי שבילה בימים האחרונים בטיקטוק, ובעיקר מי שעוקב אחרי תכנים מהמשחקים האולימפיים, לא יכול היה לפספס את אחד הסיפורים המצחיקים וה"מתוקים" ששוטפים את הרשת בימים האחרונים, סיפור ובמרכזו שחיין נורבגי, ומאפין שוקולד אחד, שהפך ללהיט בקרב הספורטאים האולימפיים. אז מה עומד מאחורי הלהיט השוקולדי?
האוכל בכפר האולימפי זכה ללא מעט ביקורות בקרב הספורטאים, אך ב-26 ביולי, הנריק כריסטנסן, שחיין נורבגי, העלה סרטון לחשבון הטיקטוק שלו בו הוא ערך סיקור של האוכל באולימפיאדה, והתלהב במיוחד ממאפין שוקולד פשוט למראה, שקיבל ממנו את הציון 11 מתוך 10 וכינה אותו "מטורף". הסרטון התפוצץ עם כ-370 אלף צפיות, וכריסטנסן, שזיהה את הפוטנציאל, התחיל להעלות סרטונים משעשעים, בהם בין היתר הוא מחזיק את המאפין לאור השקיעה, ומכנה את עצמו בסרטון נוסף "איש המאפין האולימפי".
גם המותגים הגדולים זיהו את הפוטנציאל, כאשר חברות כמו קוקה קולה ויוניברסל הגיבו על הסרטונים של השחיין, ואפילו גורדון רמזי התחייב לטעום מהמאפין השוקולדי, שכבר הפך בעצמו "אגדה אולימפית". הסרטונים של כריסטנסן עוררו אינספור חיקויים כמובן של ספורטאים אחרים בכפר האולימפי, כולל כאלה ש"הגניבו" אותו החוצה לבני המשפחה שלהם והעלו אינספור סרטונים שלהם עם המאפה שכבש את פריז 2024, כולל אפילו גפן פרימו שלנו.