$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
בית עליון ותחתון 2023-2024
קבוצה מש’ נצ’ הפסד % נק’
1 מכבי תל אביב 0 0 0 0
2 מכבי עירוני רמת גן 0 0 0 0
3 הפועל ירושלים 0 0 0 0
4 הפועל חולון 0 0 0 0
5 עירוני קרית אתא 0 0 0 0
6 הפועל חיפה 0 0 0 0
7 עירוני נס ציונה 0 0 0 0
8 הפועל עפולה 0 0 0 0
9 בני הרצליה 0 0 0 0
10 הפועל גליל עליון 0 0 0 0
11 הפועל באר שבע/דימונה 0 0 0 0
12 אליצור נתניה 0 0 0 0
13 גלבוע/גליל 0 0 0 0
14 הפועל תל אביב 0 0 0 1-
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חווית הצפייה שודרגה: החידושים בארנה בירושלים

הפתרון לבעיית האקוסטיקה והמסך החדשני. וגם: קצב מכירת המנויים

נועה פופלינגר
נועה פופלינגר  18.08.24 - 14:11
אחרי שבנתה את הסגל, הפועל ירושלים נערכת לפתיחת העונה בכמה מישורים נוספים. מלבד הגברת קצב מכירת המנויים, בקבוצה השלימו מספר חידושים בארנה ומעידים על חווית צפייה שאמורה להיות משודרגת בפתיחת המשחקים. 

עוד במהלך העונה שעברה, הפרקט באולם הגדול בישראל הוחלף. לצד זאת, גם מסך הג'מבו על תקרת האולם יוחלף למסך חדש יותר - בעל יכולות וידאו מתקדמות יותר ונורות לד חדשות. 

בכל הנוגע לאקוסטיקה, אולי עקב האכילס של הארנה, גם התבצעו כמה שינויים. בניית התקרה האקוסטית, שהחלה עוד בעונה שעברה, הושלמה - לצד מערכת הגברה חדשה שאמורה לתת חוויית צפייה נוחה יותר. 

בתוך כך, חודש וחצי לפני פתיחת הליגה, בהפועל ירושלים מעידים כי קצב מכירת המנויים דומה לעונה שעברה, אז נמכרו כ-4,000 מנויים. בקבוצה מקווים לשמור על קצב דומה עד לפתיחת המשחקים, אך מודעים שייתכן ותהיה ירידה מאחר והוחלט לשווק מנוי לליגה בלבד, ולא למשחקים באירופה, זאת לאור חוסר הוודאות בכל הנוגע לאירוח משחקים בישראל.