היחסים בין לינק & קו לזיקר הם יחסים שהחברה-האם ג'ילי תצטרך לפתור במהרה – מדובר למעשה במותגים אחים, שחולקים אפילו סמל, כאשר אפילו זיקר 001 החלה דרכה (כקונספט) לינק & קו Zero. כעת, משיקה לינק & קו את ה-02 שחולק לא מעט קווי דמיון עם הזיקר X (המשווק על-ידי גיאו מוביליטי מבית קבוצת יוניון מוטורס) ונראה למעשה כגרסת הקופה שלו. ממאיר, יבואנית לינק & קו, נמסר כי ה-02 צפוי להגיע ארצה עוד השנה.
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו למאות החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!
לינק אנד קו 02: העיצוב הוא גולת הכותרת
עיצוב ותא נוסעים
העיצוב החיצוני שומר על קשר לזיקר X, בעיקר ביחידות התאורה העליונות, אך ל-02 כמה שינויים, כמו למשל פגוש פחות זוויתי ויותר מעוגל ואטום, קשתות בתי גלגלים פחות תפוחות ובצבע הרכב, עם חישוקי "19 או "20. ישנו דמיון מסוים בעיצוב הדלת אחורית, בעוד לידיות הפתיחה יש שקע משיכה, כאשר קו הפרופיל וחלקו האחורי הם גולת הכותרת כאשר הגג משתפל לאחור ונגמר ביחידות תאורה מעוצבות ששומרות על מוטיב הפסים ופגוש גבוה ומושחר.
בדומה לזיקר X, וולוו EX30 וסמארט #1 ו-#3 גם לינק & קו 02 מבוסס פלטפורמת SEA2. בהשוואה לזיקר X הבדלי המידות זניחים – אורכו עומד על 4.46 מ', רוחבו 1.84 מ', גובהו 1.57 מ' ובסיס הגלגלים עומד על 2.75 מ'. נפח תא המטען עומד על 410 ליטר, מרווח גחון של 19.1 ס"מ (17.4 ס"מ בעומס) וכושר הגרירה עומד על 1.6 טון.
מבפנים, הרעיון המסדר הכללי של לוח מחוונים צר ("10.2) ומסך מולטימדיה גדול ("15.4) נשמר, אך עיצוב הדשבורד שונה וכך גם עיצוב הדלתות. כמו כן למסך עדכוני OTA, ישנם שני משטחי טעינה אלחוטיים, נמצא גם מערכת שמע של "הרמן קרדון" עם 14 רמקולים ומערך בטיחות מקיף.
ברוח הזיקר X
יחידות הנעה
יחידת ההנעה מוכרת גם היא מזיקר X ושאר האחים לבית ג'ילי. גרסת ההנעה האחורית, בעלת מנוע יחיד, מספקת 272 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות. הסוללה בקיבולת 66 קוט"ש, מאפשרת טווח נסיעה של 435-445 (בהתאם לרמת הגימור)
מטען פנימי11 קילוואט או 22 קילוואט בהתאם לרמת הגימור עם זמני טעינה (0%-100%) של 7 שעות וחצי או 4 שעות וחצי, בהתאמה. טעינה מהירה אפשרית בהספק של 150 קילוואט ותמתינו 30 דקות מ-10% ל-80%. לרכב טכנולוגיית V2L לטעינה והפעלה של מכשירי חשמל חיצוניים.